-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Se den nye Mercedesen
I løpet av kort tid lanserer Mercedes en helt ny lastebil. Antos er navnet. Se de første bildene.

I øyeblikket triller bilene rundt i Stuttgart full av kamuflasje, men det dreier seg altså om heavy duty-biler til distribusjon for kortdistanser.
Her vil det nødvendigvis kunne være store besparelser å hente på gjennomtenkt ergonomi og bevegelsesmønster inn og ut av bilen.
Men også med tanke på vekt og påbygg ligger det store utviklingsmuligheter i en slik bil.
Utvendig er Antos selvsagt designet som del av familien, men med 2,30-bredde på førerhusene signaliserer bruksområdet seg selv.
Akselavstander strekker seg fra 2,7 til 6,7 meter.
I motorrommet sitter selvsagt den nye generasjonen Euro-6-motorer, og med en ytelsesrekke på hele 13 varianter.
Det starter på 238 hester og ender på 510 – som jo foreløpig også er største motoren i Actros. Alle er utstyrt med automatisert girkasse, Powershift som det heter hos Mercedes.
Bilen avdukes i sin helhet på den store nyttekjøretøymessen IAA i Hannover i september.
Poenget med den nye bilen er å skreddersy egenskapene akkurat for de helt spesifikke utfordringene knyttet til distribusjon innen kortdistanse.