-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Se den nye Mercedesen
I løpet av kort tid lanserer Mercedes en helt ny lastebil. Antos er navnet. Se de første bildene.
I øyeblikket triller bilene rundt i Stuttgart full av kamuflasje, men det dreier seg altså om heavy duty-biler til distribusjon for kortdistanser.
Her vil det nødvendigvis kunne være store besparelser å hente på gjennomtenkt ergonomi og bevegelsesmønster inn og ut av bilen.
Men også med tanke på vekt og påbygg ligger det store utviklingsmuligheter i en slik bil.
Utvendig er Antos selvsagt designet som del av familien, men med 2,30-bredde på førerhusene signaliserer bruksområdet seg selv.
Akselavstander strekker seg fra 2,7 til 6,7 meter.
I motorrommet sitter selvsagt den nye generasjonen Euro-6-motorer, og med en ytelsesrekke på hele 13 varianter.
Det starter på 238 hester og ender på 510 – som jo foreløpig også er største motoren i Actros. Alle er utstyrt med automatisert girkasse, Powershift som det heter hos Mercedes.
Bilen avdukes i sin helhet på den store nyttekjøretøymessen IAA i Hannover i september.
Poenget med den nye bilen er å skreddersy egenskapene akkurat for de helt spesifikke utfordringene knyttet til distribusjon innen kortdistanse.