-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Se den nye Mercedesen
I løpet av kort tid lanserer Mercedes en helt ny lastebil. Antos er navnet. Se de første bildene.

I øyeblikket triller bilene rundt i Stuttgart full av kamuflasje, men det dreier seg altså om heavy duty-biler til distribusjon for kortdistanser.
Her vil det nødvendigvis kunne være store besparelser å hente på gjennomtenkt ergonomi og bevegelsesmønster inn og ut av bilen.
Men også med tanke på vekt og påbygg ligger det store utviklingsmuligheter i en slik bil.
Utvendig er Antos selvsagt designet som del av familien, men med 2,30-bredde på førerhusene signaliserer bruksområdet seg selv.
Akselavstander strekker seg fra 2,7 til 6,7 meter.
I motorrommet sitter selvsagt den nye generasjonen Euro-6-motorer, og med en ytelsesrekke på hele 13 varianter.
Det starter på 238 hester og ender på 510 – som jo foreløpig også er største motoren i Actros. Alle er utstyrt med automatisert girkasse, Powershift som det heter hos Mercedes.
Bilen avdukes i sin helhet på den store nyttekjøretøymessen IAA i Hannover i september.
Poenget med den nye bilen er å skreddersy egenskapene akkurat for de helt spesifikke utfordringene knyttet til distribusjon innen kortdistanse.