-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bestiller 2.500 renovasjonsbiler med 1.000 hestekrefter
Amerikanske Nikola har mottatt sin hittil største ordre av renovasjonsbiler fra Republic Services.

2.500 elektriske renovasjonsbiler med levering i 2023 (testing i 2022), og opsjon på ytterligere 2.500 biler, lyder ordren fra den amerikanske avfallsgiganten Republic Services.
Selskapet, med Cascade Investment (kontrollert av Bill Gates) på eiersiden, hadde ifølge Fleet Owner 500 USAs syvende største lastebilflåte i 2017 med 16.000 enheter.
Renovasjonsbilen skal være bygget over samme plattform og med samme drivlinje som «Europa-modellen» Nikola Tre. Det betyr inntil 720 kWh batterikapasitet og 1.000 hestekrefter.
«Den nye plattformen kan gi renovasjonsbiler nær tre ganger så mye effekt som gass- eller dieselmotorer, noe som gir operatørene bedre mulighet for uanstrengt bakkekjøring med fullt lass», hevder Nikola.
Selskapets CEO, Mark Russell, poengterer at Nikola tar mål av seg å levere komplette renovasjonsbiler.
– I dag kjøper kundene gjerne chassis og påbygg fra ulike leverandører, og må kanskje forholde seg til ulike garantier. Vi skal tilby fullt integrerte lastebiler og påbygg med én fabrikksgaranti. Tilbudet vil inkludere både sidelastere og frontlastere, sier Russell.
Nikola og grunnleggeren Trevor Milton, som vi møtte i Oslo for et par år siden, har de seneste årene fått mye oppmerksomhet for sine oppsiktsvekkende hydrogenlastebiler, med modellnavn som One, Two og Tre – og lister så lange som vonde år, med navn på mulige kunder (også norske) som er heftig begeistret.
Men det amerikanske selskapet har foreløpig ikke levert en eneste produksjonsbil ut til kunde.
Det foreløpig siste vi hørte var i Italia før jul i fjor, da det ble sagt at de første batterielektriske lastebilene i Europa skal leveres til kunder i 2021 og hydrogenlastebiler skal være klare i 2023.