-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mer naturgass hos Renault Trucks
Gass kan erstatte diesel i alle sammenhenger hvor det stilles store miljøkrav, og spesielt innenfor bykjøring (kollektivtrafikk, vareleveranser, bygg og anlegg, renovasjon).
Renault Trucks produserer mer enn 60 000 lastebiler hvert år, som blir solgt i nesten 100 land. Også tunge kjøretøy som er utstyrt med spesialprosjekterte naturgassmotorer, har spesielt lave utslipp av nitrogen oksid og partikler (tilsvarende den fremtidige Euro 5-standarden). Gassbilene er også mer stillegående og luktfrie.
Renault Trucks produserer i samarbeid med PVI (Ponticelli Industrikjøretøy) to nye modeller basert på bruk av naturgass, som er egnet både for innenbys- og utenbyskjøring. Den ene er renovasjonskjøretøyet Puncher fra 18 til 26 tonn med 250 hk, den andre er lastebilen Midlum fra 12 til 18 tonn med 230 hk og med et chassis som gjør den fleksibel mht. påbygg/bruksområder. Modellene distribueres av Renault Trucks.
I 2006 vil en ny 9 liters naturgassmotor med 230 til 300 Hk bli utviklet av Renault Trucks i samarbeid med Volvo Gruppen. Til tross for betydelige fremskritt innenfor bussbransjen, som Renault Trucks i flere år nå har vært involvert i, har bruk av naturgass opplevd en veldig langsom utvikling i lastebilmarkedet. For å oppnå en mer markert økning i bruk av naturgasskjøretøy, trenger lastebiloperatører et tettere og mer praktisk tilrettelagt distribusjonsnettverk. Kun dette vil skape de økonomiske fordelene ved en slik investering.