-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Mer naturgass hos Renault Trucks
Gass kan erstatte diesel i alle sammenhenger hvor det stilles store miljøkrav, og spesielt innenfor bykjøring (kollektivtrafikk, vareleveranser, bygg og anlegg, renovasjon).
Renault Trucks produserer mer enn 60 000 lastebiler hvert år, som blir solgt i nesten 100 land. Også tunge kjøretøy som er utstyrt med spesialprosjekterte naturgassmotorer, har spesielt lave utslipp av nitrogen oksid og partikler (tilsvarende den fremtidige Euro 5-standarden). Gassbilene er også mer stillegående og luktfrie.
Renault Trucks produserer i samarbeid med PVI (Ponticelli Industrikjøretøy) to nye modeller basert på bruk av naturgass, som er egnet både for innenbys- og utenbyskjøring. Den ene er renovasjonskjøretøyet Puncher fra 18 til 26 tonn med 250 hk, den andre er lastebilen Midlum fra 12 til 18 tonn med 230 hk og med et chassis som gjør den fleksibel mht. påbygg/bruksområder. Modellene distribueres av Renault Trucks.
I 2006 vil en ny 9 liters naturgassmotor med 230 til 300 Hk bli utviklet av Renault Trucks i samarbeid med Volvo Gruppen. Til tross for betydelige fremskritt innenfor bussbransjen, som Renault Trucks i flere år nå har vært involvert i, har bruk av naturgass opplevd en veldig langsom utvikling i lastebilmarkedet. For å oppnå en mer markert økning i bruk av naturgasskjøretøy, trenger lastebiloperatører et tettere og mer praktisk tilrettelagt distribusjonsnettverk. Kun dette vil skape de økonomiske fordelene ved en slik investering.