-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Mercedes M blir ikke varebil
Bilene i Mercedes nye M-klasse er ikke stor nok til at de kan bli registrert som varebil. Det er for liten plass til den spesielle Norgeskassa og både Mercedes-importøren og interesserte ombyggere har gitt opp å få bilen stor nok som varebil.
Mens dagens M-klasse kan registreres som varebil med grønne skilter, blir det ikke tilfelle med den nye modellen. Mercedes-importøren har kontrollmålt bilen både ved fabrikken og i Norge, og konklusjonen er den samme. Plassen er for liten til at bilen kan registreres som varebil. Ombyggere har også sjekket bilen meget grundig og de har med alle midler forsøkt å få plass til Norgeskassa. Men også de må innse at plassen er og blir for liten.
Interessen for M-klassen er meget stor og hittil er det langt over 100 personer som har bestilt bilen og underskrevet kontrakter. Det er størst interesse for biler med dieselmotor.