-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mitsubishis første elektriske varebil
Tokyo – Mitsubishi hevder de blir først i verden med en serieprodusert, elektrisk drevet varebil. Vi tar utsagnet med en klype salt.


Mitsubishi hevder i-Miev Cargo blir verdens første vare-elbil
I april neste år starter salget i Japan av Mitsubishi i-Miev Cargo – en rendyrket minivarebil med kapasitet til 1750 liter gods. Neste kontinent ut blir Europa, med lansering i 2011.
Bilen bygger på samme teknikk som i i-Miev – det vil si med Li-ion batterier og en effekt på 63 hk. Det blir også en plugg-inn løsning slik at man lett kan lade batteriene.
Ideen er at bilen særlig skal egne seg for postdistribusjon, budtjeneste etc.
Så lenge den bare brukes på dagtid, kan bilens batterier topplades i løpet av natta – slik at man får maksimal kjørelengde om dagen. Det blir også mulig med hurtigladning.
PS!
Nå kan det diiskuteres hva som menes med serieprodusert, men allerede ruller det noen hundre franske varebiler på norske skilter. Så først i verden er vel å ta i litt hardt.