-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt Mitsubishi-våpen i pickup-kampen
Det heter seg til i kampen om det norske pickup-markedet. Nå røper Mitsubishi at de neste år lanserer en ny L200 med et revolusjonerende design.

Selv om den japanske produsenter slipper de første detaljer om neste generasjon L200 nå, er det lenge til bilen kommer på markedet. Verdensdebuten skjer på Bologna-utstillingen 1. desember, men først neste sommer er bilen på plass hos MMC Norge.
Det er Mitsubishis fabrikk i Thailand som skal stå for produksjonen. De har siden 1988 sørget for eksport av 700.000 pickuper – noe som gjør L200 til europeisk markedsleder i dette segmentet.
Fokus på design
Mitsubishi lover linjer som er inspirert av konseptbilen Pajero Evo 2+2 og Pajero Evolution racer. Lasteplanet skal være en del av linjeføringen mens kabinen blir blant de mest rommelige på markedet.
Modellen skal tilbys i tre forskjellige karosseriformer, som Single Cab, Club Cab og Double Cab. Mitsubishi lover SUV-aktige kjøreegenskaper med permanent Super Select firehjulsdrift, aktiv stabilitets- og traksjonskontroll, 17-tommers hjul og klasseledende svingradius.
Mange om beinet
Mitsubishi har utviklet en ny, kraftigere commonrail dieselmotor som skal tilfredsstille EUR4-kravene. Kjøreegenskapene skal være like gode på vei som i mer ulendt terreng.
L200 vil konkurrere med nye pickup-modeller fra Ford, Mazda, Nissan og Toyota. Nesten bare japanske navn, men ikke en eneste av bilene er produsert i solens land. At markedet for denne biltypen i Norge er interessant, viser salgsmålene til Toyota og Nissan som hver planlegger å selge 1000 pickups i året.
PS! Det er de to første bildene som er offisielle. De fire siste har vi fått tilgang til gjennom andre kanaler.