-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Daimler varsler medvind i 2012
Midt i ekstremvær- og finanskrisemeldinger sender Daimler ut varsel om opptur og framgang.

Indikasjonene er gode på at verdens lastebilmarkeder vil fortsette å vokse.
Produksjonen ved Daimlers fabrikker rundt i verden fortsetter dermed for fullt inn i 2012.
Det sier Daimlers lastebilsjef Andreas Renschler i følge en pressemelding 3. juledag.
- Vi holder selvsagt et kraftig fokus på utviklingen, men per dags dato regner vi med å øke lastebilsalget ytterligere i 2012.
Renschler viser til kraftig vekst i lastebilmarkedene i både Nord-Amerika/Canada/Mexico (NAFTA), Europa, Japan og Brasil i 2011.
Ved utgangen av november hadde Daimler selv nådd en ordreinngang på 420.000 enheter, opp 26 prosent fra 334.000 samme periode i fjor. Herav har antallet lastebiler solgt i Europa øket med 11 prosent.
Renschler røper ikke presise salgsmålsettinger for 2012 i meldingen, utenom fortsatt vekst, men på «mellomlang sikt», det vil si 2013, venter Daimler-sjefen at egne salgstall passere 500.000 lastebiler på verdensbasis.
Den kraftigste veksten ventes i NAFTA, etterfulgt av Japan. Renschler er forberedt på turbulens i Europa, men er svært trygg på at organisasjonen raskt kan tilpasse seg.
Samtidig fortsetter satsingen i nye markeder uforstyrret.
I India åpnes ny fabrikk i april 2012, med kapasitet til 36.000 BharatBenz-biler i året.
Satsingen sammen med Kamaz i Russland fortsetter i godt driv, både kombinasjonen Mercedes-Kamaz og Fuso-Kamaz.
Og i Kina er de siste godkjenninger nå på plass for et joint venture med Foton, og det forventes samarbeidsoppstart bare et par uker inn i 2012.
Men ikke bare skal Daimler vokse, de skal tjene penger også.
- Fra 2013 har vi satt oss mål om å holde minimum åtte prosent fortjeneste i alle sektorer gjennom hele forretningssyklusen, sier Renschler.