-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Daimler varsler medvind i 2012
Midt i ekstremvær- og finanskrisemeldinger sender Daimler ut varsel om opptur og framgang.

Indikasjonene er gode på at verdens lastebilmarkeder vil fortsette å vokse.
Produksjonen ved Daimlers fabrikker rundt i verden fortsetter dermed for fullt inn i 2012.
Det sier Daimlers lastebilsjef Andreas Renschler i følge en pressemelding 3. juledag.
- Vi holder selvsagt et kraftig fokus på utviklingen, men per dags dato regner vi med å øke lastebilsalget ytterligere i 2012.
Renschler viser til kraftig vekst i lastebilmarkedene i både Nord-Amerika/Canada/Mexico (NAFTA), Europa, Japan og Brasil i 2011.
Ved utgangen av november hadde Daimler selv nådd en ordreinngang på 420.000 enheter, opp 26 prosent fra 334.000 samme periode i fjor. Herav har antallet lastebiler solgt i Europa øket med 11 prosent.
Renschler røper ikke presise salgsmålsettinger for 2012 i meldingen, utenom fortsatt vekst, men på «mellomlang sikt», det vil si 2013, venter Daimler-sjefen at egne salgstall passere 500.000 lastebiler på verdensbasis.
Den kraftigste veksten ventes i NAFTA, etterfulgt av Japan. Renschler er forberedt på turbulens i Europa, men er svært trygg på at organisasjonen raskt kan tilpasse seg.
Samtidig fortsetter satsingen i nye markeder uforstyrret.
I India åpnes ny fabrikk i april 2012, med kapasitet til 36.000 BharatBenz-biler i året.
Satsingen sammen med Kamaz i Russland fortsetter i godt driv, både kombinasjonen Mercedes-Kamaz og Fuso-Kamaz.
Og i Kina er de siste godkjenninger nå på plass for et joint venture med Foton, og det forventes samarbeidsoppstart bare et par uker inn i 2012.
Men ikke bare skal Daimler vokse, de skal tjene penger også.
- Fra 2013 har vi satt oss mål om å holde minimum åtte prosent fortjeneste i alle sektorer gjennom hele forretningssyklusen, sier Renschler.