-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Lastebileierforbundet i tunnel-harnisk
- Oslofjordtunnelen må åpnes for lastebiler uten henger straks, tordner forbundsleder Per Madsen i NLF.

Vegvesenet varslet i dag at det i praksis vil gå ytterligere et halvår før Oslofjordtunnelen åpnes for biler over 7,5 tonn.
I mellomtiden skal de ta natten til hjelp for å få bygget 26 evakueringsrom langs strekningen.
Og i så fall vil tunnelen ha vært stengt i over et år før den gjenåpnes.
Konsekvensene er store for:
- Transportnæringen
- Næringslivet ellers
- Øvrige trafikkanter
Omkjøringen gir store ekstrakostnader, ekstra tidsbruk og økt belastning på veinettet rundt Oslofjorden. NLF krever derfor at tunnelen straks åpnes for tunge kjøretøy uten tilhenger
- Vi kan ikke lengre godta at Statens vegvesen nekter å ta hensyn til en hel nærings rammevilkår, sier NLFs forbundsleder Per Madsen.
- En åpning for single lastebiler vil i hvert fall forenkle noe den daglige virksomheten til de deler av transportnæringen som berøres. Samtidig vil det lette presset på trafikkbelastningen gjennom Oslo, påpeker forbundslederen.