-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Lastebileierforbundet i tunnel-harnisk
- Oslofjordtunnelen må åpnes for lastebiler uten henger straks, tordner forbundsleder Per Madsen i NLF.

Vegvesenet varslet i dag at det i praksis vil gå ytterligere et halvår før Oslofjordtunnelen åpnes for biler over 7,5 tonn.
I mellomtiden skal de ta natten til hjelp for å få bygget 26 evakueringsrom langs strekningen.
Og i så fall vil tunnelen ha vært stengt i over et år før den gjenåpnes.
Konsekvensene er store for:
- Transportnæringen
- Næringslivet ellers
- Øvrige trafikkanter
Omkjøringen gir store ekstrakostnader, ekstra tidsbruk og økt belastning på veinettet rundt Oslofjorden. NLF krever derfor at tunnelen straks åpnes for tunge kjøretøy uten tilhenger
- Vi kan ikke lengre godta at Statens vegvesen nekter å ta hensyn til en hel nærings rammevilkår, sier NLFs forbundsleder Per Madsen.
- En åpning for single lastebiler vil i hvert fall forenkle noe den daglige virksomheten til de deler av transportnæringen som berøres. Samtidig vil det lette presset på trafikkbelastningen gjennom Oslo, påpeker forbundslederen.