-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
MAN nærmer seg Scania
Det siste årsresultatet sendte MAN-aksjene til værs - og fusjon med svenskene et hakk nærmere.

Analytikerne hadde regnet med 1,40 euro i aksjeutbytte fra MAN for 2010.
Styret slo imidlertid til med 2,00 euro.
Dermed gikk aksjene 3,6 prosent til værs. For i forhold til 2009 var MANs ferskeste resultater glimrende:
- Ordreinngang på 15 milliarder euro mot snaue 10 året før.
- Omsetning 14,7 mot 12 milliarder
- Driftsresultat 1,035 milliarder mot 504 millioner i 2009.
- Og ikke minst det solide utbyttet, mot 0,25 euro pr. aksje i 2009.
Men det som kanskje skapte like mye oppmerksomhet ved presentasjonen av resultatene, var nye signaler på at det nærmer seg et tettere forhold mellom de to store truckprodusentene i VW-sfæren: MAN og Scania.
VW eier 46 prosent av Scania og nesten 30 prosent av MAN og en fusjon, eller annen form for tett samvær, mellom de to har lenge ligget i kortene, men stadig blitt utsatt av mange forskjellige årsaker.
Akkurat nå kan en forsinkelse forklares med de store problemene som har oppstått rundt planene om å få Porsche inn i VW-familien (”jeg liker ikke å ha for mange baller i luften på en gang” har VWs finanssjef nylig sagt).
Les også:
Men Georg Pachta-Reyhofen, MAN-sjefen, hadde også noen bemerkninger om Scania da 2010-tallene ble offentliggjort.
- MAN og Scania er de riktige partnerne for å møte de utfordringene moderne teknologi, for eksempel i forbindelse med hybrid-drift, bringer, var noe av det han sa.
Og dersom han mener det, sier han også samtidig at det begynner å haste med å få gjennomført partnerskapet.