-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
MAN nærmer seg Scania
Det siste årsresultatet sendte MAN-aksjene til værs - og fusjon med svenskene et hakk nærmere.

Analytikerne hadde regnet med 1,40 euro i aksjeutbytte fra MAN for 2010.
Styret slo imidlertid til med 2,00 euro.
Dermed gikk aksjene 3,6 prosent til værs. For i forhold til 2009 var MANs ferskeste resultater glimrende:
- Ordreinngang på 15 milliarder euro mot snaue 10 året før.
- Omsetning 14,7 mot 12 milliarder
- Driftsresultat 1,035 milliarder mot 504 millioner i 2009.
- Og ikke minst det solide utbyttet, mot 0,25 euro pr. aksje i 2009.
Men det som kanskje skapte like mye oppmerksomhet ved presentasjonen av resultatene, var nye signaler på at det nærmer seg et tettere forhold mellom de to store truckprodusentene i VW-sfæren: MAN og Scania.
VW eier 46 prosent av Scania og nesten 30 prosent av MAN og en fusjon, eller annen form for tett samvær, mellom de to har lenge ligget i kortene, men stadig blitt utsatt av mange forskjellige årsaker.
Akkurat nå kan en forsinkelse forklares med de store problemene som har oppstått rundt planene om å få Porsche inn i VW-familien (”jeg liker ikke å ha for mange baller i luften på en gang” har VWs finanssjef nylig sagt).
Les også:
Men Georg Pachta-Reyhofen, MAN-sjefen, hadde også noen bemerkninger om Scania da 2010-tallene ble offentliggjort.
- MAN og Scania er de riktige partnerne for å møte de utfordringene moderne teknologi, for eksempel i forbindelse med hybrid-drift, bringer, var noe av det han sa.
Og dersom han mener det, sier han også samtidig at det begynner å haste med å få gjennomført partnerskapet.