-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Renault selger Volvo
Renault skal nå selge alle B-aksjene de har i Volvo, nesten 15 prosent av kapitalen. Men de beholder A-aksjene.

Volvo og Renault har en lang, felles historie. De forsøkte en komplett sammenslutning allerede i 1993, men måtte gi opp den gangen.
I 2001 solgte imidlertid Renault sin lastebildivisjon til Volvo – store deler av den handelen ble gjort opp i aksjer. Renault vant forøvrig det europeiske mesterskapet i truck racing i helgen som gikk (bildet).
Og nå skal Renault selge den største pakken, B-aksjer som representerer 14,9 prosent av kapitalen, men bare 3,8 prosent av stemmene.
De beholder A-aksjene som tilsvarer 6,8 prosent av kapitalen og 17,5 prosent av stemmene.
Det betyr at det kan vanskelig bli noe strategisk oppkjøp av aksjeposten som nå er til salgs, men at den kommer til å ende opp hos insitusjonelle investorer.
I motsetning til naboen Scania, er ikke Volvo utsatt for press og tilnærmelser fra andre aktører i denne bransjen.
Renault overrasket positivt ved å holde på disse aksjene i de vaskelige månedene tungbilbransjen har vært gjennom. At de nå velger å gå ut når markedet igjen er på vei oppover er ikke uventet – franskmennene har lenge sagt at de må selge unna for å redusere egen gjeld.
Det ventes ingen endringer i Volvo-styret der Louis Schweitzer, tidligere Renault-sjef, er formann.