-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nei til tyngre og lengre vogntog
- Samferdselsdepartementet vil ikke åpne det norske veinettet for trafikk med lengre og tyngre vogntog. Bruk av vogntog som er opptil 25,25 meter lange kan være med på gjøre veitrafikken mer utrygg. I tillegg vil trafikk med så store vogntog kreve store beløp til ekstra forsterking og vedlikehold på veinettet, noe som vil gå ut over annen veiutbygging og vedlikeholdsinnsats over heile landet.
Dette sier samferdselsminister Torild Skogsholm i forbindelse med at det fra enkelte hold innen transportnæringen nå er tatt til orde for at deler av stamveinettet bør åpnes for trafikk med vogntog som er opptil 25,25 meter lange.
Etter de reglene som gjelder i dag er det lov til å trafikkere norske veier med vogntog med lengde opptil 18,75 meter (22 meter for tømmertransport på visse strekninger) og en totalvekt opptil 50 tonn. – Jeg ser det ikke som aktuelt å endre på disse reglene, og jeg har merket meg at mellom andre Trygg Trafikk og Norges Automobil-Forbund er blant de som vil holde fast ved gjeldende regler, seier samferdselsminister Torild Skogsholm.