-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Nei til tyngre og lengre vogntog
- Samferdselsdepartementet vil ikke åpne det norske veinettet for trafikk med lengre og tyngre vogntog. Bruk av vogntog som er opptil 25,25 meter lange kan være med på gjøre veitrafikken mer utrygg. I tillegg vil trafikk med så store vogntog kreve store beløp til ekstra forsterking og vedlikehold på veinettet, noe som vil gå ut over annen veiutbygging og vedlikeholdsinnsats over heile landet.
Dette sier samferdselsminister Torild Skogsholm i forbindelse med at det fra enkelte hold innen transportnæringen nå er tatt til orde for at deler av stamveinettet bør åpnes for trafikk med vogntog som er opptil 25,25 meter lange.
Etter de reglene som gjelder i dag er det lov til å trafikkere norske veier med vogntog med lengde opptil 18,75 meter (22 meter for tømmertransport på visse strekninger) og en totalvekt opptil 50 tonn. – Jeg ser det ikke som aktuelt å endre på disse reglene, og jeg har merket meg at mellom andre Trygg Trafikk og Norges Automobil-Forbund er blant de som vil holde fast ved gjeldende regler, seier samferdselsminister Torild Skogsholm.