-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lang-rekke el-Nissan. Men ikke til Norge?
I flere land i Europa kan du nå bestille den nye 40 kW-versjonen av e-NV200. Norge er ikke blant dem.

Alle, fra Ella Fitzgerald, via Chet Baker til Elton Jones har sunget «I guess she's not for me» som avslutning på den gamle svisken «Not for me».
Nå kan det virke som om dette er blitt dagens signaturmelodi for Nissan i Norge også.
For er det ikke vi som er elbil-landet over alle? Var det ikke her Nissan debuterte sin nye Leaf?
Men det er definitivt ikke her de starter salget av den oppgraderte e-NV200. Den som har fått rekkevidden økt med 60 % opp til 280 km NEDC.
Vi har tidligere sagt at det ville være helt unaturlig hvis denne nyttige Nissan-bilen ikke ble oppgradert på samme måte som Leaf ble – og nå er det endelig blitt offentlig at det har skjedd.
I følge en pressemelding fra konsernet er ordrebøkene åpnet for den nye bilen i Italia, Belgia, Tyskland, Østerrike og Sveits. Og vi snakker enten om fem dørs skap-versjonen eller 7-seteren. Med et skikkelig utstyrsnivå for dem begge, pluss en 6,6 kW lader om bord. Og de er også ChaDeMo-klare for kvikklading.
Vi spør Nissan Norge om hva-i-all-verden og får beskjed om at det kommer en pressemelding om den nye versjonen i uke 2. Da regner man med å ha landet på pris.
Hvilket sannsynligvis betyr at da vet man også litt mer om levering, slik at vi kanskje kan inkludere Norge blant det eksklusive utvalg markeder.
Eller ikke?