-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Lang-rekke el-Nissan. Men ikke til Norge?
I flere land i Europa kan du nå bestille den nye 40 kW-versjonen av e-NV200. Norge er ikke blant dem.

Alle, fra Ella Fitzgerald, via Chet Baker til Elton Jones har sunget «I guess she's not for me» som avslutning på den gamle svisken «Not for me».
Nå kan det virke som om dette er blitt dagens signaturmelodi for Nissan i Norge også.
For er det ikke vi som er elbil-landet over alle? Var det ikke her Nissan debuterte sin nye Leaf?
Men det er definitivt ikke her de starter salget av den oppgraderte e-NV200. Den som har fått rekkevidden økt med 60 % opp til 280 km NEDC.
Vi har tidligere sagt at det ville være helt unaturlig hvis denne nyttige Nissan-bilen ikke ble oppgradert på samme måte som Leaf ble – og nå er det endelig blitt offentlig at det har skjedd.
I følge en pressemelding fra konsernet er ordrebøkene åpnet for den nye bilen i Italia, Belgia, Tyskland, Østerrike og Sveits. Og vi snakker enten om fem dørs skap-versjonen eller 7-seteren. Med et skikkelig utstyrsnivå for dem begge, pluss en 6,6 kW lader om bord. Og de er også ChaDeMo-klare for kvikklading.
Vi spør Nissan Norge om hva-i-all-verden og får beskjed om at det kommer en pressemelding om den nye versjonen i uke 2. Da regner man med å ha landet på pris.
Hvilket sannsynligvis betyr at da vet man også litt mer om levering, slik at vi kanskje kan inkludere Norge blant det eksklusive utvalg markeder.
Eller ikke?