-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Nissans el-offensiv
Nissan brukte IAA i Hannover til å slå fast at det er ingen som banker dem når det gjelder strøm.

Riktignok var både Peugeot og Citroën på plass med sine egne elektriske varebiler, Renault også. Iveco har en stor, og VW kunne ikke riktig si når el-versjonen av Caddy ville komme.
Men hos Nissan fant vi både en nesten helt klar e-NV200, klare planer om en e-NT400 Cabstar og en installasjon som viste hvordan moderne batteriteknologi kunne brukes på en helt ny måte.
Den elektriske NV200 skal bygges i Barcelona, derfra skal den faktisk distribueres globalt. Produksjonen skal starte i løpet av 2013, og den bruker selvfølgelig i stor grad Leaf-teknologi.
Hideto Murakami, Nissans sjef for Lette kommersielle kjørtøy, var meget optimistisk med hensyn til den nye modellens muligheter:
«Den vil åpne helt nye forretningsmuligheter, både for oss og våre kunder» sa han, og pekte spesielt på muligheten til å hurtiglade bilen til 80 prosent kapasitet på bare 30 minutter.
En Leaf-utstyrt e-NT400 Cabstar ligger nok litt lenger frem i tid, men den tredje konseptbilen på standen vakte stor oppmerksomhet. Det var også en elektrisk Cabstar, men her ble ikke elmotoren, matet av avanserte Li-ion batterier brukt til drift, men til å drive bilens fryseanlegg.
Spesialbygget for transport av kjølevarer, men med et fullstendig lydløst aggregat, i motsetning til et som drives av en dieselmotor som derfor går kontinuerlig – det må da kunne kalles et VIRKELIG fremskritt.
Vi ble jo selvfølgelig også minnet på at NV200 taxi snart skal i tjeneste i New York, og også at den er aktuell for London.
Hadde jeg vært Nissan hadde jeg ligget lavt med akkurat det siste – jeg er ikke sikker på at alle vil syns dette blir en glitrende erstatning for Londons forholdsvis klassiske drosjer.