-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Test av Nissan Interstar 3,0 dCi:
Stor varebil, større motor
Trekløveret Nissan Interstar, Opel Movano og Renault Master har fått en facelift samt større motor. Vi har testet en Interstar med 3 liters common rail-diesel, en sterk utfordrer til de etablerte varebilene i dette segmentet.


Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.
Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.
Uttrykket alle gode ting er tre er velkjent for de aller fleste, og når det gjelder varebilene Nissan Interstar, Opel Movano og Renault Master passer dette uttrykket godt. Det er i bunn og grunn samme bilen med forskjellige emblemer. Nå har denne varebilen fått en kraftig facelift i fronten, samt et helt nytt interiør. Vi likte den forrige modellen godt, men liker nykommeren enda bedre.
Vi har satt Nissan Interstar på prøve i YrkesBils distribusjonsløype. Bilen hadde den nye 3-liters dieselmotoren med common rail-innsprøytning under panseret. En sterk nyhet i dobbel forstand.
Les hele testen i neste YrkesBil!