-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Test av Nissan Interstar 3,0 dCi:
Stor varebil, større motor
Trekløveret Nissan Interstar, Opel Movano og Renault Master har fått en facelift samt større motor. Vi har testet en Interstar med 3 liters common rail-diesel, en sterk utfordrer til de etablerte varebilene i dette segmentet.


Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.
Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.
Uttrykket alle gode ting er tre er velkjent for de aller fleste, og når det gjelder varebilene Nissan Interstar, Opel Movano og Renault Master passer dette uttrykket godt. Det er i bunn og grunn samme bilen med forskjellige emblemer. Nå har denne varebilen fått en kraftig facelift i fronten, samt et helt nytt interiør. Vi likte den forrige modellen godt, men liker nykommeren enda bedre.
Vi har satt Nissan Interstar på prøve i YrkesBils distribusjonsløype. Bilen hadde den nye 3-liters dieselmotoren med common rail-innsprøytning under panseret. En sterk nyhet i dobbel forstand.
Les hele testen i neste YrkesBil!