Test av Nissan Interstar 3,0 dCi:
Stor varebil, større motor

Trekløveret Nissan Interstar, Opel Movano og Renault Master har fått en facelift samt større motor. Vi har testet en Interstar med 3 liters common rail-diesel, en ”sterk” utfordrer til de etablerte varebilene i dette segmentet.

Publisert
Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.

Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.
Nissan Interstar har kommet i ny utgave med blant annet ny front, nytt interiør og en ny knallsterk 3-liters dieselmotor.

Uttrykket ”alle gode ting er tre” er velkjent for de aller fleste, og når det gjelder varebilene Nissan Interstar, Opel Movano og Renault Master passer dette uttrykket godt. Det er i bunn og grunn samme bilen med forskjellige emblemer. Nå har denne varebilen fått en kraftig facelift i fronten, samt et helt nytt interiør. Vi likte den forrige modellen godt, men liker nykommeren enda bedre.

Vi har satt Nissan Interstar på prøve i YrkesBils distribusjonsløype. Bilen hadde den nye 3-liters dieselmotoren med common rail-innsprøytning under panseret. En sterk nyhet i dobbel forstand.

Les hele testen i neste YrkesBil!

Powered by Labrador CMS