-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Nye lengre flybusser
Nettbuss Østfold har investert i 5 nye flybusser for trafikken Fredrikstad-Gardermoen. Dette er tredje sett med flybusser siden åpningen av ruta i 1998!
–De vi nå bytter inn har gått mellom 750.- og 820.000 km på nesten tre år. De settes i trafikk i slutten av oktober, mens de ble tatt i bruk i månedsskiftet november-desember for tre år siden, kan disponent Svein Arne Bergh fortelle.
Mens man tidligere har kjørt 2-askslede busser, går man nå opp en størrelse og satser på 15 meters busser med 60 sitteplasser. Årsaken er at enkelte avganger alltid sprenges og man må sette inn ekstra buss eller taxi for å ta med noen passasjerer.
Da Nettbuss Østfold tok til med flybusser høsten 1998, hadde de to ruteopplegg. En fra Fredrikstad via Moss til den nye flyplassen og en fra Sarpsborg via Rakkestad, Askim og via Lillestrøm til Gardermoen. Den sistnevnte ble lagt ned etter kort tid, da belegget var for dårlig.
Les hele saken i YrkesBil nummer 14