-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nye regler for teknisk inspeksjon av fartsskrivere
Alle fartsskrivere som er installert i kjøretøy og som brukes til å registrere kjøre- og hviletid, skal gjennomgå en teknisk inspeksjon minst en gang i løpet av to år etter siste inspeksjon.
Dette går fram av forskriftsendringer som er fastsatt av Samferdsels-departementet, med virkning fra 25. juni 2011.
Etter tidligere regler og praksis skulle analoge fartsskrivere inspiseres minst hvert sjette år, mens det for digitale fartsskrivere var krav om inspeksjon minst en gang i løpet av to år.
Forskriftsendringen betyr dermed at det blir like regler for analoge og digitale fartsskrivere.
Regelverket har også fått inn en henvisning til to nye EU-forordninger, som blant annet fastsetter lengste frist for nedlasting av data fra både sjåførkort (fartsskriverkort) og fartsskriver. Praksis og retningslinjer i Norge er fra før i tråd med EU-forordningene.
Endringene i regelverket bygger blant annet på erfaringer som er gjort etter innføring av digitale fartsskrivere.
Se hele forskriften her (link til LOVDATA)