-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nye regler for teknisk inspeksjon av fartsskrivere
Alle fartsskrivere som er installert i kjøretøy og som brukes til å registrere kjøre- og hviletid, skal gjennomgå en teknisk inspeksjon minst en gang i løpet av to år etter siste inspeksjon.

Dette går fram av forskriftsendringer som er fastsatt av Samferdsels-departementet, med virkning fra 25. juni 2011.
Etter tidligere regler og praksis skulle analoge fartsskrivere inspiseres minst hvert sjette år, mens det for digitale fartsskrivere var krav om inspeksjon minst en gang i løpet av to år.
Forskriftsendringen betyr dermed at det blir like regler for analoge og digitale fartsskrivere.
Regelverket har også fått inn en henvisning til to nye EU-forordninger, som blant annet fastsetter lengste frist for nedlasting av data fra både sjåførkort (fartsskriverkort) og fartsskriver. Praksis og retningslinjer i Norge er fra før i tråd med EU-forordningene.
Endringene i regelverket bygger blant annet på erfaringer som er gjort etter innføring av digitale fartsskrivere.
Se hele forskriften her (link til LOVDATA)