-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Nytt fra Continental
I forbindelse med Continental Nordic Truck Event på Våler-banen nylig, lansert den velkjente dekkprodusenten to spennende produkter. Det er snakk om vinterdekk for tilhengermontasje, og en serie vinterdekk med lav profil. Begge bør være interessante for norske transportører.
- Vi er svært stolte av å ha fått gjennomslag for å utvikle vinterdekk for tilhengermontasje. Vinterdekk til tunge kjøretøyer er et relativt lite marked i Europa, derfor er det ekstra gledelig å kunne vise verdens første vinterdekk spesielt utviklet for tilhenger, sier Jan Bjerkli, salgsdirektør tung sektor i Continental Dekk Norge AS.
Tilhengerdekket, som har betegnelse HTW (Heavy Trailer Winter) er optimert for kjøring på is og snø. Videre har man tatt høyde for at for eksempel tømmerbiler ofte får problemer med steiner som setter seg fast i dekkbanen. HTW-dekket er også av en ekstra sterk konstruksjon for å unngå skader.
- Hittil har det vært vanlig å montere for eksempel anleggsdekk på tilhengere i vintersesongen, noe som ikke er optimalt, men man har rett og slett ikke hatt tilgang til et vinterdekk utviklet for tilhenger. Med vårt HTW-dekk har vi fått et dekk som sitter bedre takket være dekkets spesielle fotavtrykk, altså hvordan dekkflaten mot bakken ser ut. Videre har dekket en spesiell seiping og et riktig mønster, forteller Bjerkli.
Les hele saken i YrkesBil nummer 3