-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Pizzabudets nye verktøy
Knøttlille elektriske Renault Twizy Cargo lanseres nå som dedikert transportkjøretøy.

GODSROM: Det finnes faktisk fra før et «baksete» i knøttlille Renault Twizy.
Det er imidlertid i praksis bedre egnet til handleposer enn mennesker.
Nå har Renault tatt konsekvensen av at selv om det er mørkt og trangt der bak, så er ikke det spesielt plagsomt for gods.
De har med andre ord åpnet dette området fra baksiden, og innredet plassen til varerom. Navnet på den nye modellen er Renault Twizy Cargo
Varerommet er nå på 180 liter, og tillatt vekt er inntil 75 kg. Om du ønsker å bygge transportkasse til bilen, er målene på varerommet 550 mm x 500 mm x 950 mm.
Tilgangen til varerommet er god. Renault har simpelthen kuttet ut en del av den massive bakveggen, og hengslet den slik at den kan slås til siden.
Det er elektrisk lås, slik at ingen kan åpne luken når du for eksempel står og venter på et grønt lys.
Renault begynner for øvrig også å bli nøktern når det gjelder oppgitt kjørelengde på Twizy. De angir ca. 80 km ved pen eco-kjøring, og rundt 50 km ved mer ekstrem bruk.
RETTELSE: Desken kom i første omgang i skade for å skrive at det ifølge OFV ikke er registrert nye Twizy i Norge ennå. Dette er antagelig feil. Årsaken til feilkoblingen er at Twizy registreres som firehjuls motorsykkel, og derfor ikke dukker på registreringsstatistikken for biler.