-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Si din mening om snutebil!
En ekte lastebil skal ha snute, sier mange, men til høsten legges altså produksjonen av Scania T-serie ned. Redaksjonen har fått flere henvendelser fra lesere som synes dette er synd og skam. En av leserne har sågar foreslått en underskriftskampanje på YrkesBil.no for å få Scania til å opprettholde produksjonen av snutebil!

Selv om YrkesBil er Norges største transportblad tror vi ikke vi klarer å holde liv i Scania T-serie. Med under 1000 solgte enheter på verdensbasis i fjor er det rett og slett for dårlig butikk. Volvo forsøkte seg også med sin brasilianske NH, men måtte gi opp. Snutebilentusiaster blir heretter nødt til å kjøpe en brukt lastebil, eller importere en snutebil fra USA.
Hva synes du om at Scania legger ned produksjonen av sin snutebil? Vi har lyst til å høre hva akkurat du mener om denne saken. Ved å klikke på Kommenter denne saken under artikkelen kan du gi dine egne kommentarer. Kommer det mange og interessante nok innlegg, lover vi å sende disse videre til Scania. Fortsatt produksjon kan vi imidlertid ikke love.