-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Store ressurser mot bussbranner
Svenske og norske vegmyndigheter vil bruke 1,6 millioner forskningskroner på brannsikkerhet i buss. Resultatet kan påvirke dagens regler.

Kjøretøyseksjonen i Vegdirektoratet i Norge og Vägverket i Borlänge i Sverige planlegger et forskningsprosjekt for å finne svar på hvorfor busser brenner raskt. De to aktørene stresser sine overordnede med å gi klarsignal. Vägverket i Sverige ønsket å komme i gang allerede høsten 2004. De har avtale med Sveriges Provnings- og Forskningsinstitut (SP) som skal foreta tester i laboratorium.
I prosjektet skal de evaluere de bussbrannene som har vært i Norge og Sverige de siste årene. De vil finne ut om det er fellestrekk eller typiske årsaker til brannene. De skal foreta tester av brennbarheten og gassutviklingen ved brann i dagens busser. De skal også vurdere om det er mulig å forskriftsfeste hva slags materiell som skal brukes ved bygging av nye busser.
Les hele saken i YrkesBil nummer 2-2005