-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Store sikkerhetshull i svenske veier
Halvparten av det svenske hovedveinettet holder ikke mål, konkluderer Motormännens Riksförbund i en undersøkelse. Det er neppe bedre i Norge.
Det er fortsatt store svakheter i sikkerheten ved de mest trafikkerte veiene i Sverige.
Nær halvparten av veistrekningen ble underkjent da Motormännens Riksförbund undersøkte sikkerhetsstandarden etter det europeiske trafikksikkerhetssystemet EuroRAP.
Undersøkelsen, som omfattet 1.000 kilometer av det nasjonale hovedveinettet, avdekket at 46,5 prosent av Sveriges mest trafikkerte veier ikke holder mål.
I en tilsvarende undersøkelse i perioden 2003-2005, hvor 800 kilometer vei ble gjennomgått, var "strykprosenten" 50.
- Det er alvorlig att resultatene fortsatt ikke er bedre, sier leder av Motormännens Riksförbund Maria Spetz.
Den manglende sikkerheten vil medføre mange unødvendige trafikkulykker, tror Spetz.
- Det satses i dag ikke tilstrekkelig for å bygge bort trafikkfarer. Veiene over hele Sverige må forbedres, slik at ikke en sjåførfeil ikke fører til personskade eller død, sier Maria Spetz.
Her ser du hvilke svenske veier som er vurdert av EuroRAP og hvor mange stjerner de er tildelt.
EuroRAP har ikke vurdert veinettet i Norge.