-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Store sikkerhetshull i svenske veier
Halvparten av det svenske hovedveinettet holder ikke mål, konkluderer Motormännens Riksförbund i en undersøkelse. Det er neppe bedre i Norge.
Det er fortsatt store svakheter i sikkerheten ved de mest trafikkerte veiene i Sverige.
Nær halvparten av veistrekningen ble underkjent da Motormännens Riksförbund undersøkte sikkerhetsstandarden etter det europeiske trafikksikkerhetssystemet EuroRAP.
Undersøkelsen, som omfattet 1.000 kilometer av det nasjonale hovedveinettet, avdekket at 46,5 prosent av Sveriges mest trafikkerte veier ikke holder mål.
I en tilsvarende undersøkelse i perioden 2003-2005, hvor 800 kilometer vei ble gjennomgått, var "strykprosenten" 50.
- Det er alvorlig att resultatene fortsatt ikke er bedre, sier leder av Motormännens Riksförbund Maria Spetz.
Den manglende sikkerheten vil medføre mange unødvendige trafikkulykker, tror Spetz.
- Det satses i dag ikke tilstrekkelig for å bygge bort trafikkfarer. Veiene over hele Sverige må forbedres, slik at ikke en sjåførfeil ikke fører til personskade eller død, sier Maria Spetz.
Her ser du hvilke svenske veier som er vurdert av EuroRAP og hvor mange stjerner de er tildelt.
EuroRAP har ikke vurdert veinettet i Norge.