-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Store sikkerhetshull i svenske veier
Halvparten av det svenske hovedveinettet holder ikke mål, konkluderer Motormännens Riksförbund i en undersøkelse. Det er neppe bedre i Norge.

Det er fortsatt store svakheter i sikkerheten ved de mest trafikkerte veiene i Sverige.
Nær halvparten av veistrekningen ble underkjent da Motormännens Riksförbund undersøkte sikkerhetsstandarden etter det europeiske trafikksikkerhetssystemet EuroRAP.
Undersøkelsen, som omfattet 1.000 kilometer av det nasjonale hovedveinettet, avdekket at 46,5 prosent av Sveriges mest trafikkerte veier ikke holder mål.
I en tilsvarende undersøkelse i perioden 2003-2005, hvor 800 kilometer vei ble gjennomgått, var "strykprosenten" 50.
- Det er alvorlig att resultatene fortsatt ikke er bedre, sier leder av Motormännens Riksförbund Maria Spetz.
Den manglende sikkerheten vil medføre mange unødvendige trafikkulykker, tror Spetz.
- Det satses i dag ikke tilstrekkelig for å bygge bort trafikkfarer. Veiene over hele Sverige må forbedres, slik at ikke en sjåførfeil ikke fører til personskade eller død, sier Maria Spetz.
Her ser du hvilke svenske veier som er vurdert av EuroRAP og hvor mange stjerner de er tildelt.
EuroRAP har ikke vurdert veinettet i Norge.