-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
T-Rex i sommerversjon
LETT LASTEBIL: Det er få rene sommerlastebiler på markedet. Men spektakulære Bremach T-Rex Spider er en av dem.
Hva i all verden?
Jo, hvis du tenker deg en slags hybrid mellom Hummer og Unimog, da nærmer du deg. Uten tak.
Bremach T-Rex er nok ikke helt på størrelse med Unimog, men i klassen 3,5 til 6,0 tonn er den konge.
Italienske Bremach har faktisk laget slike ekstreme 4x4 arbeidsredskap ganske lenge, med snørydding, brann og annen redning som kundegruppe.
Siste skudd i rekken er altså T-Rex, som ble lansert i 2010. Versjonen med tak er tøff nok i seg selv, men denne "Spider-utgave" må kunne kalles en real flørt!
Bilen kommer med tre akselavstander og totalvekter på enten 3,5 eller 6,0 tonn. Det siste betyr jo at man teoretisk sett kan få den som varebil…
Men for oss som ikke er gal nok til å kjøpe en, er det enda mer fascinerende med motorutvalget.
1 – den straighte europeiske utgave bruker en treliters Iveco-motor som yter 170 hester
2 – i amerikavariant finnes den med en seksliters V8-er som yter 330 hester
3 – og så kommer den i ren elektrisk utgave! Med litiumion batteri på 100 kW og med 250 km rekkevidde.
Nå ja. Med permanent firehjulsdrift og mulighet for alle tenkelige diffsperrer kommer man seg fram. Bremach antyder klatreegenskaper på 45 grader, og en vadedybde på 90 centimeter.
Prisantydninger på T-Rex er i Tyskland mellom 51.000 og 64.000 euro. Du finner masse interessant på Bremachs hjemmeside www.bremachtrex.com.