-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Tilleggsvilkår for ukehvil i 2014
12-dagersregelen på persontransport blir gjeninnført i år. Men etter 1. januar 2014 vil det komme tilleggsvilkår for at denne skal være godkjent.

Unntaket for ukehvil gjelder for internasjonal persontransport. Bussjåføren må ha gjennomført en ukehvil på minst 45 timer før han starter beregningen av 12-dagersperioden.
Etter 1. januar 2014 kreves det visse vilkår for at unntaket for ukehvil for internasjonal persontransport. Disse er følgende:
Krav til fartsskriver
Kjøretøyet må være utstyrt med digital fartsskriver.
2 sjåfører om natten
Ved kjøring mellom klokken 22.00 og 06.00 kreves det bemanning med to sjåfører. Dersom dette ikke er mulig, må den daglige kjøretiden reduseres med tre klokketimer.
Minst et døgn
Bussen må krysse en internasjonal grense og turens varighet må minst være 24 timer sammenhengende i et EU/EØS-land eller et annet land hvor også avtalen om kjøre- og hviletid gjelder.
To ukehviler
Etter 12-dagers perioden må bussjåføren gjennomføre to normale ukehviler eller en normal pluss en redusert ukehvil.
Les også:
12-dagersregel gjeninnført til sommeren
www.yrkesbil.no/artikkel.php