-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
TIMEkspressen med reisegaranti
Nettbuss AS, som kjører TIMEkspressen, vil betale opp til 1000 kroner til sine passasjerer dersom de bryter garantien.
TIMEkspressens reisegaranti skal styrke busspassasjerenes rettigheter og gjøre det mer attraktivt å parkere bilen.
- Vi vil betale opp til 1000 kroner til våre passasjerer dersom vi bryter garantien, forteller Ståle Nistov, markedssjef i Nettbuss AS.
Med innføring av reisegarantien hos TIMEkspressen styrkes rettighetene til 4,35 mill reisende over hele landet. Garantien ble gyldig 1. april.
Det er Transportbedriftenes Landsforening (TL) og Norsk forening for kollektivtrafikk som har oppfordret og anbefalt alle kollektivselskaper om en felles reisegaranti.
TIMEkspressen er første busselskap til å forplikte seg.
Landsdekkende garanti
- Dette skal gjøre hverdagen enda smidigere for våre passasjerer. Mange av våre passasjerer kjører TIMEkspressen hver eneste dag, denne garantien er svært viktig for deres rettigheter, sier Nistov.
Målet er at trafikkselskaper, administrasjonsselskaper og fylkeskommuner i størst mulig grad skal ha samme regler for sine passasjerer. Det sikrer like rettigheter ved gjennomgående reiser der passasjerene må bytte transportmiddel eller trafikkselskap.
- Hovedsaken er at kundene skal være trygge på å nå frem i tide. I motsatt fall har de krav på de rettigheter som reisegarantien gir, fortsetter Nistov.
Om alternativ transport ikke kan tilbys, vil TIMEkspressen refundere dine dokumenterte utlegg til drosje og/eller annen transport dersom du blir mer enn:
* 20 minutter forsinket på reiser under 1 time erstattes med inntil 500 kroner
* 40 minutter forsinket på reiser mellom 1 og 3 timer erstattes med inntil 750 kroner
* 60 minutter forsinket på reiser over 3 timer erstattes med inntil 1000 kroner
Om Nettbuss
Nettbuss konsernet består av morselskapet Nettbuss AS som har 20 hel- og deleide datterselskaper ved utgangen av 2009.
Nettbuss kjører lokalbuss, turbuss og ekspressbuss. Nettbuss eier TIMEkspressen som drifter 13 linjer med 4,35 mill reiser. Nettbuss fremstår i dag som et komplett kollektivselskap med 27 prosent markedsandel på busstransport i Norge. Nettbuss har også en betydelig aktivitet i Sverige og Danmark.
Driftsinntekter: 3,9 milliarder kroner
Disponible busser: 2 600
Antall reiser 104 millioner
Antall ansatte: 4.759