-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tradisjonsrik transportør lever videre
De aller fleste som er tilknyttet transportnæringen har hørt om Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø. Den tradisjonsrike transportbedriften ble grunnlagt av Johs. Bjørnflaten i 1969 og er fortsatt i god form, men transportmarkedet i dag er betraktelig tøffere.


Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø ble tuftet på transport av fisk og reker. I dag transporterer de også mye annet, men denne Scania 164 480 med semitrailer skal laste råreker som skal til Finnsnes for videreforedling, før turen går til Finland.
Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø ble tuftet på transport av fisk og reker. I dag transporterer de også mye annet, men denne Scania 164 480 med semitrailer skal laste råreker som skal til Finnsnes for videreforedling, før turen går til Finland.
– Selskapet ble bygd opp på transport av fisk og reker sørover, og Coop-varer nordover. Bilene til Johs. Bjørnflaten kjørte fisk og sjømat Europa rundt, blant annet saltfisk til Spania og Italia, og reker til England, forteller Steinar Øveraas, daglig leder av Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø.
Steinar Øveraas har hatt jobben som daglig leder i to år. Før det hadde han jobbet 14 år i Scania, blant annet som salgssjef og markedssjef i Scania Nord. Bjørnflatens Frysetransport holder til i en egen godsterminal, beliggende i utkanten av Tromsø, som de flyttet inn i 1995. Terminalen inneholder blant annet et lager på
Les hele saken i YrkesBil nummer 3 .