-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Tradisjonsrik transportør lever videre
De aller fleste som er tilknyttet transportnæringen har hørt om Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø. Den tradisjonsrike transportbedriften ble grunnlagt av Johs. Bjørnflaten i 1969 og er fortsatt i god form, men transportmarkedet i dag er betraktelig tøffere.


Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø ble tuftet på transport av fisk og reker. I dag transporterer de også mye annet, men denne Scania 164 480 med semitrailer skal laste råreker som skal til Finnsnes for videreforedling, før turen går til Finland.
Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø ble tuftet på transport av fisk og reker. I dag transporterer de også mye annet, men denne Scania 164 480 med semitrailer skal laste råreker som skal til Finnsnes for videreforedling, før turen går til Finland.
– Selskapet ble bygd opp på transport av fisk og reker sørover, og Coop-varer nordover. Bilene til Johs. Bjørnflaten kjørte fisk og sjømat Europa rundt, blant annet saltfisk til Spania og Italia, og reker til England, forteller Steinar Øveraas, daglig leder av Bjørnflatens Frysetransport AS i Tromsø.
Steinar Øveraas har hatt jobben som daglig leder i to år. Før det hadde han jobbet 14 år i Scania, blant annet som salgssjef og markedssjef i Scania Nord. Bjørnflatens Frysetransport holder til i en egen godsterminal, beliggende i utkanten av Tromsø, som de flyttet inn i 1995. Terminalen inneholder blant annet et lager på
Les hele saken i YrkesBil nummer 3 .