-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
54 nye byløver i Oslo
Halvparten av de nye bybussene fra MAN skal gå på biogass. Resten kjører på biodiesel.

Det er 54 busser av typen MAN Lions City som nå skal frakte folk rundt i ruteområdet Østensjø i hovedstaden.
Unibuss, som skal kjøre bussene på oppdrag for kollektivselskapet Ruter, mottok de første kjøretøyene i andre halvdel av juni.
Selskapet har i sommer jevnlig mottatt nye busser frem til sist helg, da MAN Truck & Bus Norge AS fullførte leveransen.
Bussprodusenten fremhever i en pressemelding at de med dette bidrar til å gjøre kollektivtransporten i Oslo mer miljøvennlig.
Alle bussene er utstyrt med nye Euro 6 motorer med det siste innen avgassrensing. Omtrent halvparten av bussene vil gå på biogass, mens den andre halvparten vil benytte biodiesel, opplyser MAN.
Bussene leveres både som leddbusser på 18,75 meter og såkalte solobusser på 12 meter.