-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
54 nye byløver i Oslo
Halvparten av de nye bybussene fra MAN skal gå på biogass. Resten kjører på biodiesel.
Det er 54 busser av typen MAN Lions City som nå skal frakte folk rundt i ruteområdet Østensjø i hovedstaden.
Unibuss, som skal kjøre bussene på oppdrag for kollektivselskapet Ruter, mottok de første kjøretøyene i andre halvdel av juni.
Selskapet har i sommer jevnlig mottatt nye busser frem til sist helg, da MAN Truck & Bus Norge AS fullførte leveransen.
Bussprodusenten fremhever i en pressemelding at de med dette bidrar til å gjøre kollektivtransporten i Oslo mer miljøvennlig.
Alle bussene er utstyrt med nye Euro 6 motorer med det siste innen avgassrensing. Omtrent halvparten av bussene vil gå på biogass, mens den andre halvparten vil benytte biodiesel, opplyser MAN.
Bussene leveres både som leddbusser på 18,75 meter og såkalte solobusser på 12 meter.