-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
BYD med store leveranser til Vy Buss og Unibuss
Den kinesiske produsenten skal levere totalt 78 elbusser til de to norske selskapene. Dette inkluderer de første elektriske Klasse II-bussene.

BYDs inntog i Norge har på mange måter bare så vidt begynt, men denne uken har de vekket betydelig oppmerksomhet i bilbransjen.
RSA er imidlertid ikke involvert i bussimporten, den styrer BYD selv fra sitt europeiske hovedkvarter i nederlandske Rotterdam.
De første elbussene fra BYD i Norge ble levert til Oslo-regionen i 2018. Til sammen har de levert 45 så langt, om vi har telt riktig, men denne uken økte dette betraktelig.
Unibuss fikk nemlig levert 23 nye 12-metere, som skal settes i drift umiddelbart i ruteområdet Vestre Aker, Bærum Øst og i Oslo.
Omtrent samtidig fikk Vy Buss de 15 første av totalt 55 elbusser som de har bestilt fra BYD. Den første leveransen består av åtte 13-meters Klasse II-busser og syv 18-meters leddbusser.
Kontrakten som ble signert på Busworld-utstillingen i Brussel i oktober i fjor, beskrives som en av de største enkeltordrene BYD hittil har mottatt fra et europeisk kollektivselskap.
De 15 bussene som hittil er levert settes i drift på rute 201 og 202 i Haugesund.
Vy Buss er ifølge BYD den første kunden som kjøper den nyeste elektriske Klasse II-bussen på 13 meter. Bussen med oppgradert batteri har ifølge produsenten kapasitet til å kjøre fra «by til by», med flere muligheter for lading – inkludert pantograf.