-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BYD med store leveranser til Vy Buss og Unibuss
Den kinesiske produsenten skal levere totalt 78 elbusser til de to norske selskapene. Dette inkluderer de første elektriske Klasse II-bussene.

BYDs inntog i Norge har på mange måter bare så vidt begynt, men denne uken har de vekket betydelig oppmerksomhet i bilbransjen.
RSA er imidlertid ikke involvert i bussimporten, den styrer BYD selv fra sitt europeiske hovedkvarter i nederlandske Rotterdam.
De første elbussene fra BYD i Norge ble levert til Oslo-regionen i 2018. Til sammen har de levert 45 så langt, om vi har telt riktig, men denne uken økte dette betraktelig.
Unibuss fikk nemlig levert 23 nye 12-metere, som skal settes i drift umiddelbart i ruteområdet Vestre Aker, Bærum Øst og i Oslo.
Omtrent samtidig fikk Vy Buss de 15 første av totalt 55 elbusser som de har bestilt fra BYD. Den første leveransen består av åtte 13-meters Klasse II-busser og syv 18-meters leddbusser.
Kontrakten som ble signert på Busworld-utstillingen i Brussel i oktober i fjor, beskrives som en av de største enkeltordrene BYD hittil har mottatt fra et europeisk kollektivselskap.
De 15 bussene som hittil er levert settes i drift på rute 201 og 202 i Haugesund.
Vy Buss er ifølge BYD den første kunden som kjøper den nyeste elektriske Klasse II-bussen på 13 meter. Bussen med oppgradert batteri har ifølge produsenten kapasitet til å kjøre fra «by til by», med flere muligheter for lading – inkludert pantograf.