-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Eurocargo med større motorer
Den mellomstore lastebilen fra Iveco har fått en rekke oppgraderinger i forbindelse med nye Euro 6-motorer.

EURO 6: Da Iveco lanserte sin nyeste utgave av Eurocargo i London for noen dager siden var det med Euro 6-motoriseringen i fokus.
For å markere overgangen i teknologi, og som samtidig innebærer et noe øket motorvolum, har de to tilgjengelige Tector-motorene nå fått benevnelsene 5 og 7 (mot 4 og 6 tidligere). Tallene angir det omtrentlige litervolumet.
Det viktigste er imidlertid bruken av renseteknologi for å tilfredsstille utslippskravene. Mens man fra de fleste merker er vant til at det gjerne brukes både SCR- og EGR-teknologi (hhv. katalysator og eksosresirkulering), nøyer alle Ivecos Euro 6-biler seg med SCR. Fordelen er et totalt sett enklere system.
Det er Fiat (dvs. FPT Industrial) som leverer på motorsiden, og de kaller sin SCR-variant HI-eSCR.
Nye Eurocargo kan leveres med den 4,5 liter store firesylindrede Tector 5 med effekter på 160, 190 og 210 hk. Dessuten kommer fire utgaver av 6,7 liter store sekssylindrede Tector 7 på hhv. 220, 250, 280 og 320 hk.
En ny Eurotronic automatisert ZF-girkasse med 12 trinn er også kommet til, men den leveres kun i kombinasjon med Tector 7.
Eurocargo finnes i vektklassene 7,5 til 18 tonn, og de nye Euro 6-utgaven skal kunne leveres i løpet av 1. kvartal 2014.