-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Eurocargo med større motorer
Den mellomstore lastebilen fra Iveco har fått en rekke oppgraderinger i forbindelse med nye Euro 6-motorer.
EURO 6: Da Iveco lanserte sin nyeste utgave av Eurocargo i London for noen dager siden var det med Euro 6-motoriseringen i fokus.
For å markere overgangen i teknologi, og som samtidig innebærer et noe øket motorvolum, har de to tilgjengelige Tector-motorene nå fått benevnelsene 5 og 7 (mot 4 og 6 tidligere). Tallene angir det omtrentlige litervolumet.
Det viktigste er imidlertid bruken av renseteknologi for å tilfredsstille utslippskravene. Mens man fra de fleste merker er vant til at det gjerne brukes både SCR- og EGR-teknologi (hhv. katalysator og eksosresirkulering), nøyer alle Ivecos Euro 6-biler seg med SCR. Fordelen er et totalt sett enklere system.
Det er Fiat (dvs. FPT Industrial) som leverer på motorsiden, og de kaller sin SCR-variant HI-eSCR.
Nye Eurocargo kan leveres med den 4,5 liter store firesylindrede Tector 5 med effekter på 160, 190 og 210 hk. Dessuten kommer fire utgaver av 6,7 liter store sekssylindrede Tector 7 på hhv. 220, 250, 280 og 320 hk.
En ny Eurotronic automatisert ZF-girkasse med 12 trinn er også kommet til, men den leveres kun i kombinasjon med Tector 7.
Eurocargo finnes i vektklassene 7,5 til 18 tonn, og de nye Euro 6-utgaven skal kunne leveres i løpet av 1. kvartal 2014.