-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Flertall i EU for veipakken
Europaparlamentet stemte torsdag frem hovedpunktene i den foreslåtte veipakken.

Norges Lastebileier-Forbund (NLF) melder at de er overrasket over det store flertallet i enkeltavstemningene som gjør at de nå kan legge den mest kaotiske fasen i arbeidet med nye regler i den europeiske transportnæringen bak seg.
– Dette var svært gledelig, om enn på overtid, sier NLF-direktør Geir A. Mo i en presseuttalelse.
– Alt tyder nå på at vi får bedre regler både når det gjelder kjøre- og hviletid, kabotasje og utstasjonering. Fornuften vant en seier i dag, fortsetter han.
Europeisk transportnæring har i flere måneder måttet leve i stor uvisshet fordi enkelte grupperinger av parlamentsmedlemmer nærmest har «teppebombet» planlagte avstemninger med alternative forslag, som etter reglene må behandles på lik linje med de opprinnelige forslagene.
Dermed har prosessen flere ganger stoppet helt opp. Denne uken ble det for tredje gang forsøkt å gjennomføre en avstemning, og ved dette tilfellet lykkes man i å få resultater.
– Nå gjenstår den videre prosessen i EU-systemet, som fortsatt innebærer noen potensielle skjær i sjøen. Men dagens avstemning var et stort steg i riktig retning. Det var sannsynligvis også i aller siste øyeblikk, for prosessen om veipakken har vært kilde til alvorlig tvil om EU-parlamentets og EU-systemets evne til å finne reelle løsninger på reelle problemer, sier Mo.
NLA-direktør Søren Hyldstrup Larsen har arbeidet tett på prosessen i lang tid. Han er svært fornøyd med at den byråkratiske blokaden endelig er opphevet.
– Vi har ikke oppnådd alt vi ønsket og mange detaljer må løses i prosessen med å implementere reglene. Men det viktigste er at vi beveger oss i riktig retning for å forbedre reglene for vegtransporten. Parlamentet er nå klar for å forhandle med EU-rådet for å finne en endelig avtale over de neste månedene.