-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Her kommer en ny Volvo
7900 heter lavgulvsskapningen, som både er svært lett og leveres med hybridmotorisering.


Foreløpig har imidlertid Volvo kun publisert et detaljbilde og svært forsiktige detaljer av sin nye bybuss.
7900 lanseres nemlig ikke før Europas store busshappening i slutten av oktober: Busworld i Kortrijk i Belgia.
Volvo fremhever betydelig lavere vekt som en av bussens fremste egenskaper. Fordelen er lavere forbruk og bedre passasjerkapasitet.
I tillegg skal den ha en rekke komponenter til felles med by- og regionsbussen 8900 som nylig er lansert.
Les også:
Kinesisk elbuss til Europa i år?
Det er naturlig at bussen får en rekke motoriseringer, men interessant altså at den får hybridløsningen som hittil har vært forbeholdt modellen 7700.
Denne 12-metersbussen bruker en 5-liters dieselmotor i kombinasjon med elektrisk motor.
Erfaringene fra blant annet de 7700-hybridene som går i Trondheim viser at driftssikkerhetene er helt på linje med dieselbussene – samtidig som forbruket reduseres med hele 35 prosent.
Men om Volvo er i fremre rekke med sin hybridbussløsning, pustes de hardt i nakken av hissige konkurrenter.
En 7900 med høyere passasjerkapasitet – og kanskje i leddbussutgave? – vil garantert forenkle anbudsskrivingen.