-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Hvor langt kommer de på en tank?
Hvor langt kan en pickup på nesten to tonn kjøre på en tank drivstoff? Det vil Isuzu-importør RSA finne ut av.
Isuzu D-Max ble i april lansert i en fornyet utgave. Pickupen har nå blant annet Isuzus egenutviklede moderne Euro6 dieselmotor, som ikke har behov for Adblue-tilsetning.
– Nå ønsker vi å finne ut hvor langt nordover i Norge vi klarer å komme med denne bilen på kun én drivstofftank, forteller salgssjef for Isuzu i Norge, Steinar Dokken, til YrkesBil.no.
I midten av september starter han og kollegene ferden fra Oslo, med full dieseltank, og setter kursen nordover.
– Vi ønsker å teste hvor langt bilen klarer å kjøre på langkjøring. En pickup som normalt kan trekke tilhengere på opptil 3,5 tonn og har en tillatt nyttelast på over ett tonn forbinder nok mange med et litt høyt drivstofforbruk. Vi ønsker derfor å teste ut hva Isuzus moderne motor kan klare, fortsetter Dokken.
Importøren er ikke snauere enn at de har laget en tippekonkurranse ut av stuntet, og inviterer på sin nettside hvem som helst til å gjette hvor langt de kommer.
– Den som tipper riktig eller nærmest vinner en helt ny Isuzu D-Max, forteller Dokken.