-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Køgel utvider med toakslede semitipper – med karbonvegger
IAA HANNOVER: De er beregnet for tøft anleggsbruk, og kommer med hhv 24 og 27 kubikkmeter lastevolum.

HENGER: De nye toakslede tippene kan leveres med interessante miksinger av materialer i kassen.
Standardutgaven har riktignok Hardox 450-stål i bunn og S700-stål i veggene, og som kan leveres i forskjellige tykkelser.
Men dersom brukerne ønsker å skreddersy, kan den leveres i kombinasjon av stål gulv og med aluminiumsvegger – og på litt sikt karbonfiber!
Tanken bak denne materialmiksen er selvsagt først vekt, men deretter å bruke rett materiale på rett plass.
Dermed sikrer man altså både levetid og lav vekt. Bare aluvegger sparer rundt 290 kilo.
De kommende karbonveggene skal dessuten enkelt kunne skiftes ut takket være nye innfestingsmetoder.
Løsningen med 2-akslet stål-aluminium er tilgjengelig nå. Prinsippet skal også gjelde treakslede tipper.