-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
MAN-Scania aksel fra felles bånd
MAN-fabrikken i Salzgitter, som kan se tilbake på 30 år med aksel-produksjon viser nå MAN-Scania synergi i praksis.

Noe av det viktige i PACE2017-programmet, som Volkswagen Truck & Bus for tiden lever etter, er synergier.
For eksempel skal større komponentfellesskap mellom MAN og Scania være med på å skape større effektivitet og lavere kostnader.
MAN og Scania om hverandre
Nå er en ny produksjonslinje på plass i Salzgitter, der de har bygget aksler siden 1986. De første ble bygget for Volkswagen på en linje som ble løftet direkte fra fabrikken i Braunschweig.
Senere ble akslene tyngre og tyngre. Først LT 40-aksler men så, i 2006, samtidig som man passerte aksel nr. 100.000, begynte man å fremstille MANs egne Hydrodrive-enheter.
Nå skal altså det nye båndet snart i gang. Der skal det bygges ikke-drevne MAN- og Scania-brandede aksler, om hverandre.
Samarbeidet blir synlig
30 millioner Euro er investert i produksjonsutstyret og dette nye oppdraget skaper 200 nye jobber for regionen.
Det har lenge vært snakket mye og høyt om samarbeidet mellom de to lastebilprodusentene – men for utenforstående kan det virke som om det har gått tregt.
Det er gøy når det endelig kommer er resultater som kan synliggjøres på denne måten.