-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
MAN-Scania aksel fra felles bånd
MAN-fabrikken i Salzgitter, som kan se tilbake på 30 år med aksel-produksjon viser nå MAN-Scania synergi i praksis.

Noe av det viktige i PACE2017-programmet, som Volkswagen Truck & Bus for tiden lever etter, er synergier.
For eksempel skal større komponentfellesskap mellom MAN og Scania være med på å skape større effektivitet og lavere kostnader.
MAN og Scania om hverandre
Nå er en ny produksjonslinje på plass i Salzgitter, der de har bygget aksler siden 1986. De første ble bygget for Volkswagen på en linje som ble løftet direkte fra fabrikken i Braunschweig.
Senere ble akslene tyngre og tyngre. Først LT 40-aksler men så, i 2006, samtidig som man passerte aksel nr. 100.000, begynte man å fremstille MANs egne Hydrodrive-enheter.
Nå skal altså det nye båndet snart i gang. Der skal det bygges ikke-drevne MAN- og Scania-brandede aksler, om hverandre.
Samarbeidet blir synlig
30 millioner Euro er investert i produksjonsutstyret og dette nye oppdraget skaper 200 nye jobber for regionen.
Det har lenge vært snakket mye og høyt om samarbeidet mellom de to lastebilprodusentene – men for utenforstående kan det virke som om det har gått tregt.
Det er gøy når det endelig kommer er resultater som kan synliggjøres på denne måten.