-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Nissan med mobilt kraftsenter
På bilutstillingen i Brussel viste Nissan et skreddersydd NV300 konsept, der deres batterielektriske kraftsentrum sto i spissen.

Nissan hadde bygget opp en spesiell utstillings-utgave av NV300, designet for folk som jobbet med trematerialer.
Selve innredningen var utført i samarbeid med et britisk designfirma som heter Studio Hardie, som åpenbart har gjort alt de kunne for å vise hvordan man kan innrede en av disse Nissan-bilen med vegger og fester og benker og gulv som gir flere muligheter enn man skulle tro var mulige.
Her finner vi både tilpasset LED-lys i taket som kan skreddersys ethvert behov. Svingbare stoler som er solid forankret til underlaget. Integrerte berøringsskjerm-løsninger.
Og plassbesparende oppbevaringsområder som ville få enhver hybelboer til å kopiere alle de nye mulighetene.
Men hele greia var organisert rundt ROAM.
ROAM er Nissans egen transportable batteripakke. Vanntett, egnet for utebruk, en enhet bygget opp av batterier som ikke lenger kan brukes i Leaf-bilene, men med masse liv i seg fremdeles.
Den har en kapasitet på 700 Wh og kan levere maksimalt 1 kW. Og kan altså brukes både til å drive berøringsskjerm-podene, eller vår venn snekkerens elektriske verktøy.
De kan bli ladet av motoren når bilen kjører fra den ene jobben til den andre, men Nissan har også utstyrt bilen sin med solceller på taket, slik at man har en virkelig off-grid løsning.
«Dette tror vi vil ha et enormt potensiale i kampen om varebilkundene», sier Francesco Giacalone som er sjef for Nissan varebilers strategi og marketing.
«Her tenker vi virkelig på bilen som en skikkelig partner for våre håndverkskunder», fortsetter han.
Og unnlater selvfølgelig ikke å minne om Nissans 5 år/ 160.000 km. garanti over hele varebilutvalget (ikke e-NV200) som også kan overføres til de neste eierne.
Men glem alt det. Det er ROAM vi skal huske på denne gangen.