-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt varebildekk fra Nokian
Lanserer nytt sommerdekk for varebiler.


STEINUTKASTERE: Skal hindre skarpe steiner i å feste seg til dekkets slitebane.
Nokian Hakka Van er et nytt sommerdekk fra den finske produsenten, laget spesielt for lette nyttekjøretøy.
Dekket kan leveres i 21 varianter, som varierer mellom 14 og 18 tommer. Hastighetskodene dekket kommer i er R (170 km/h), S (180 km/h) T (190 km/h) og H (210 km/h).
Nokian ramser opp en rekke innovasjoner i dekkene, her er noen av dem:
Durable Control & Comfort konseptet: Nye løsninger for slitebanemodeller, gummiblanding og stamme som skal skape «stabil og balansert kjørefølelse i all slags vær».
Hybrid gummiblanding: Skal sørge for spesielt godt grep på vått underlag. Dette gjør at Hakka Van stopper raskt selv på regnglatte veier. Finjustert for krevende forhold tilpasser gummiblandingen seg til temperaturvariasjoner, tåler hard slitasje og garanterer ytterligere drivstoffeffektiv drift.
Struktur: Den doble stammekonstruksjonen og den robuste stålbeltepakken skal forbedre varigheten på dekkene.
Aramid-forsterkede sidevegger: Beskyttelse mot støt, hull og kutt. Kjernen i teknologien er Aramid-fibre som er inkludert i gummiblandingen i sideveggen. Fibrene forsterker ifølge Nokian sideveggen for å tåle ytre støt og kutt bedre, og det hevdes det kan forhindre dekkskader helt.
Steinutkastere: Steinutkastere i bunnen av hovedsporene skal hindre skarpe steiner i å feste seg til dekkets slitebane og dermed fra å trenge inn i dekket.
Driving Safety indikator (DSI): Denne skal gjøre det lettere å overvåke mønsterdybden. Tallene på indikatoren lar deg kontrollere gjenværende mønsterdybde i millimeter. Tallene forsvinner gradvis når dekket slites. Vannplaningsindikatoren advarer mot økt risiko for vannplaning. Vanndråpesymbolet forsvinner når det gjenstår mindre enn 4 mm mønsterdybde.
Utviklingen Hakka Van-serien kom etter tilbakemeldinger fra brukere som ifølge Nokian krevde et slitesterkt sommerdekk som tålte både utfordrende veidekke og tung last.
– Varierende sommervær er utfordrende for sjåføren, og til og med for sommerdekk av høy kvalitet. Nokian Hakka Van forblir balansert og stabilt ved både høye hastigheter på motorveiene og i saktegående bytrafikk. Kundenes behov betydde at vi måtte komme med helt nye løsninger for gummiblandinger, sier produktutviklingssjef Mikko Liukkula fra Nokian Tyres i en presseuttalelse.
Nokian Hakka Van vil være tilgjengelig hos forhandlere fra og med våren 2021.