-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Pilot minsker CO2
Takket vær et pilot-prosjekt for Frankfurts indre by viser UPS hvordan de sparer 25 tonn CO2 per år.
E-Commerce, Same-Day-Delivery og andre tilsvarende program gjør at stadig flere pakker skal fraktes inne i tette bykjerner. Det betyr, i hvert fall til nå, transport fra store depoter utenfor sentrum til den sentrumsnære mottakeren.
I oktober i fjor startet UPS et forsøk i Frankfurt sentrum der de forsøkte å kvitte seg med forbrenningsmotorer i den siste fasen av utleveringen. Prosjektet skal vare i to år, og Frankfurt By er blant partnerne i piloten.
Det ble opprettet flere mikro-depoter på sentrale steder i sentrum. Og derfra skjer utleveringen utslippsfritt, for eksempel med elektriske lastesykler, eller til fots.
I tillegg er det satt inn to eksperiment-hybridbiler for å betjene utkanten av Frankfurt. 50 kilometer på strøm, men med rekkeviddeforlenger hvis det blir krise.
I følge UPS kan dette opplegget eliminere tre vanlige varebiler, hvilket vil si 32 liter diesel daglig, som tilsvarer 85 kilo CO2 som kan ganges opp til 25,5 tonn for et helt år. .