-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Pilot minsker CO2
Takket vær et pilot-prosjekt for Frankfurts indre by viser UPS hvordan de sparer 25 tonn CO2 per år.

E-Commerce, Same-Day-Delivery og andre tilsvarende program gjør at stadig flere pakker skal fraktes inne i tette bykjerner. Det betyr, i hvert fall til nå, transport fra store depoter utenfor sentrum til den sentrumsnære mottakeren.
I oktober i fjor startet UPS et forsøk i Frankfurt sentrum der de forsøkte å kvitte seg med forbrenningsmotorer i den siste fasen av utleveringen. Prosjektet skal vare i to år, og Frankfurt By er blant partnerne i piloten.
Det ble opprettet flere mikro-depoter på sentrale steder i sentrum. Og derfra skjer utleveringen utslippsfritt, for eksempel med elektriske lastesykler, eller til fots.
I tillegg er det satt inn to eksperiment-hybridbiler for å betjene utkanten av Frankfurt. 50 kilometer på strøm, men med rekkeviddeforlenger hvis det blir krise.
I følge UPS kan dette opplegget eliminere tre vanlige varebiler, hvilket vil si 32 liter diesel daglig, som tilsvarer 85 kilo CO2 som kan ganges opp til 25,5 tonn for et helt år. .