-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Renault inntar pickupmarkedet
Med nye Alaskan vil Renault kjempe i segmentet for de røffeste nyttekjøretøyene.
Renault vil ta nyttebiler på alvor, og varebiler er en viktig komponent i importørens ambisiøse vekstplaner i Norge.
For å lykkes trenger merket å være representert i alle de lette nyttesegmentene, og det er derfor de nå lanserer pickupen Alaskan.
Franske Renault og japanske Nissan er gamle samarbeidspartnere, så det er ingen overraskelse at Alaskan er så godt som identisk med nye Nissan NP300 Navara, om en ser bort fra noen designdetaljer i fronten og bakparten, samt noen interiørdetaljer.
Det betyr blant annet at nyttelasten passerer den magiske ett-tonns grensen, samtidig som den tillatte tilhengervekten er på hele 3,5 tonn.
Under panseret finner vi en helt ny 2,3 liters dCi-motor med to turboer. Denne er tilgjengelig i to varianter hos Nissan: En med 160 hestekrefter og en med 190 hestekrefter, og henholdsvis 403 og 450 Newtonmeter. Om Renault vil tilby akkurat de to samme variantene vites ikke ennå.