-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Renault inntar pickupmarkedet
Med nye Alaskan vil Renault kjempe i segmentet for de røffeste nyttekjøretøyene.

Renault vil ta nyttebiler på alvor, og varebiler er en viktig komponent i importørens ambisiøse vekstplaner i Norge.
For å lykkes trenger merket å være representert i alle de lette nyttesegmentene, og det er derfor de nå lanserer pickupen Alaskan.
Franske Renault og japanske Nissan er gamle samarbeidspartnere, så det er ingen overraskelse at Alaskan er så godt som identisk med nye Nissan NP300 Navara, om en ser bort fra noen designdetaljer i fronten og bakparten, samt noen interiørdetaljer.
Det betyr blant annet at nyttelasten passerer den magiske ett-tonns grensen, samtidig som den tillatte tilhengervekten er på hele 3,5 tonn.
Under panseret finner vi en helt ny 2,3 liters dCi-motor med to turboer. Denne er tilgjengelig i to varianter hos Nissan: En med 160 hestekrefter og en med 190 hestekrefter, og henholdsvis 403 og 450 Newtonmeter. Om Renault vil tilby akkurat de to samme variantene vites ikke ennå.