-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Scania starter produksjon i Kina
Svenskene har kjøpt et kinesisk lastebilselskap og skal lage kjøretøy for verdens største kjøretøymarked.

Nantong Gaokai heter selskapet Scania nå har kjøpt, i byen Rugao øst i Kina. Oppkjøpet gir Södertälje lisens til å produsere lastebiler i Kina, melder nyhetsbyrået Reuters.
Det strategiske trekket kommer like etter at Scania sa de ville investere i batteriproduksjon i Sverige, som et ledd i utforskningen av fremtidige teknologier.
Scanias talsmann har imidlertid vært lite snakkesalig om planene i Kina, og nekter overfor Reuters å kommentere hvor lang tid det vil ta å fullføre produksjons-oppsettet i Kina, hvilken produksjonskapasitet det er snakk om eller hvilke modeller de planlegger å produsere der.
Ifølge nyhetsbyrået økte lastebilsalget i Kina med 24 prosent, fra januar til oktober – til totalt 3,87 millioner kjøretøy i perioden. Veksten skal i stor grad være drevet av myndighetenes investeringer i infrastruktur og at bileierne oppgraderer kjøretøyparken som følge av strengere utslippskrav.
Det kinesiske lastebilmarkedet er i stor grad dominert av statlige FAW Jiefang Group Co Ltd, Volvo-tilknyttede Dongfeng Motor Group Co Ltd og statlige Sinotruk Hong Kong Ltd.
Alle Scania som selges i Kina per i dag er importert til landet, og har en betydelig høyere pris enn de innenlandsproduserte merkene.
Det er heller ikke så lenge siden det ble kjent at Daimler AG og deres mangeårige kinesiske partner Beiqi Foton Motor Co Ltd. planglegger å bygge Mercedes-Benz Actros i kina for det kinesiske markedet.