-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Utslippstrøbbel for Volvo-motorer
Et ukjent antall motorer har feil som kan føre til for høye NOx-utslipp. Konsernet skriver at kostnadene for utbedring kan bli betydelige.

AB Volvo har oppdaget at en utslippskontrollkomponent som brukes i markeder med strenge utslippsstandarder forringes raskere enn forventet.
«Det kan føre til at motorene overskrider utslippsgrensene for nitrogenoksider (NOx), selv om alle produkter utstyrt med komponenten oppfyller utslippsgrensene ved levering», skriver konsernet i en pressemelding.
Undersøkelser så langt indikerer at nedbrytningen ikke ser ut til å påvirke alle biler og motorer på samme måte og i samme grad. Selskapet er nå i ferd med å informere de riktige myndighetene i ulike markeder, og iverksetter tiltak for utbedringer.
Selskapet understreker at nedbrytningen av komponenten ikke utgjør et produktsikkerhetsproblem, og at det heller ikke påvirker kjøretøyets eller motorens ytelse på andre områder enn utslippskontroll.
Det største volumet av potensielt berørte motorer har blitt solgt i Nord-Amerika og Europa.
«Det er ikke mulig å vurdere de økonomiske konsekvensene på det nåværende stadiet, men kostnadene kan bli betydelige», heter det i meldingen.