-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Utvider X Multi-serien
Michelin utvider sin nye generasjon av lastebildekkserien X Multi med to nye dekk: X Multi HD D for drivaksler og X Multi T2 for lavbygde hengere.
HD D er et 22,5” dekk for drivaksel, utviklet spesielt for lastebiler som driver med regional distribusjonstrafikk, og som til tider må kjøre på mer ujevnt underlag, for eksempel i forbindelse med frakt av tømmer eller mellom gårder og meierier.
T2-dekket er utviklet for lavbygde hengere med 17,5” aksler, som for eksempel maskinhengere, biltransporter og tunge spesialtransporter.
Ifølge en pressemelding fra Michelin benytter T2-dekket produsentens Regenion-teknologi, som innebærer at nye spor kommer frem i dekkmønsteret ettersom dekket slites ned. De ekstra mønstersporene skal bidra til at dekket beholder et godt grep gjennom hele levetiden.
Mønsteret på HD D har også mer robuste mønsterblokker. Dekkmønsteret er syv prosent bredere og inneholder 18 prosent mer gummi enn forgjengeren XDE2+ og X Multiway 3D XDE.
Begge de nye dekkene kan mønsterskjæres og regummieres.