-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Vil tillate 34,5 meter lange vogntog i Finland
Transportminister Anne Berner foreslår å endre lovverket og tillate vogntog på inntil 34,50 meter å kjøre på finske veier.

I dag er lengdebegrensingen i Finland 25,25 meter.
Nå melder Nordic Logistics Association at landets transportminister ønsker å tillate vogntog på inntil 34,50 meter.
Anne Berner mener en utvidelse av lengdebegrensingen vil ha flere positive konsekvenser.
– Ved å utvide størrelser og vekter på tunge godsbiler kan vi stadig forbedre effektiviteten og samtidig redusere utslippene fra transportsektoren. Forslaget vi fremmer nå omhandler lengde, og i neste omgang vil vi se nærmere på vektreglene. Prosjektet vil gagne både transportselskaper og samfunnet i sin helhet, uttaler transportministeren.
Forslaget føyer seg inn i en lang tradisjon hos de Nordiske landene for å tillate tyngre og lengre vogntog enn de europeiske standardene.
– Vi har sett at dette har gitt mange fordeler for selskaper i form av effektivitetsgevinster og utslippsreduksjoner. Vi er glade for å se at den finske transportministeren er villig til å utforske fordelene av å utvide vekt- og lengdebegrensningene, kommenterer Marte Halvorsen ved Nordic Logistics Association i Brussel.