-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
MAN tjener allerede på Scania
Formen på det kommende samarbeidet er uklart, men MAN har allerede stor glede av sine aksjer i Scania.
Verdien på Scanias A-aksjer økte med 65 prosent i fjor, og B-aksjene med 68 prosent.
Og MAN eier i realiteten 13,35 prosent av kapitalen i Scania, takket være aksjehandler i 2006 og 2007. Det er Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) som melder dette.
1,4 milliarder Euro har disse aksjene kostet MAN, takket være verdistigningen er de nå verd 1,8 milliarder.
Les også: Volkswagen samler MAN og Scania
Men FAZ forteller at MAN kan ha et lite bokføringsmessig problem her.
I fjor skrev de nemlig ned verdien på Scania-aksjene med 357 millioner Euro, og den nye verdien kan foreløpig ikke settes høyere enn den var for et år siden.
Uansett hvor man fører, eller ”gjemmer bort” den nye verdistigningen er den selvfølgelig ikke likviditetsvirksom – skriver FAZ. Dette dreier seg om en ren papirgevinst, men er ikke mindre hyggelig for det.
Frankfurter Allgemeine Zeitung brakte derimot ingen nye, gode rykter om tettere samarbeide mellom de to lastebilgigantene.