-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
MAN tjener allerede på Scania
Formen på det kommende samarbeidet er uklart, men MAN har allerede stor glede av sine aksjer i Scania.

Verdien på Scanias A-aksjer økte med 65 prosent i fjor, og B-aksjene med 68 prosent.
Og MAN eier i realiteten 13,35 prosent av kapitalen i Scania, takket være aksjehandler i 2006 og 2007. Det er Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) som melder dette.
1,4 milliarder Euro har disse aksjene kostet MAN, takket være verdistigningen er de nå verd 1,8 milliarder.
Les også: Volkswagen samler MAN og Scania
Men FAZ forteller at MAN kan ha et lite bokføringsmessig problem her.
I fjor skrev de nemlig ned verdien på Scania-aksjene med 357 millioner Euro, og den nye verdien kan foreløpig ikke settes høyere enn den var for et år siden.
Uansett hvor man fører, eller ”gjemmer bort” den nye verdistigningen er den selvfølgelig ikke likviditetsvirksom – skriver FAZ. Dette dreier seg om en ren papirgevinst, men er ikke mindre hyggelig for det.
Frankfurter Allgemeine Zeitung brakte derimot ingen nye, gode rykter om tettere samarbeide mellom de to lastebilgigantene.