-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Glem jernbane, bruk veiene
Overføring av all person- og godstansport fra jernbane til vei gir stor CO2-reduksjon og lønner seg for både staten og transportbrukerne.

Det mener samferdselsstatistiker Idar Mo i et innlegg i TØI-bladet Samferdsel. Og Mo argumenterer grundig og klart mot norsk offentlig vanetenkning om jernbanen.
Hovedpoengene er at kostnadene og miljøregnskapet ved bruk av jernbane generelt er grovt undervurdert – og godt kamuflert.
”Godstransport skal ikkje subsidierast i Noreg, men alt tyder på at den vert det på jernbana i stor stil, gjennom fri køyreveg, medan brukarane av skip og lastebiler må betale for kostnader på veg og i terminaler”, skriver han blant annet.
LES ARTIKKELEN I SIN HELHET HER.
Les også:
Modulprøving fortsetter til 2016?
Norske lastebiler øker på utland
Hold øye med transportbarometeret