-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hold et øye med transportbarometeret
Vårt nye online-barometer gir deg øyeblikksbildet av transportmarkedet, både innenlands i Norge og til og fra 47 europeiske land.

Tilbud og etterspørsel, det er de to mest sentrale parameterne i enhver bransje.
For transportbransjen snakker vi om gods som skal fraktes – og ledig kapasitet til å frakte det.
I samarbeid med TimoCom presenterer vi nå transportbarometeret, som viser nettopp dette.
Til venstre for pilen finner du mengden utlyste godsoppdrag. Til høyre for pilen finner du innmeldt ledig transportkapasitet.
Optimalt sett burde forholdet være 50/50. Da er det akkurat like mye gods som skal fraktes som biler som kan frakte dette.
Men slik er det sjelden.
Barometeret viser oftest en overvekt den ene eller den andre veien. Og om markedet er gunstig for transportørene på en strekning, kan returstrekningen vært et dårlig marked.
Underlaget for transportbarometeret er innmeldte behov og kapsitet i TimoComs fraktdatabase som daglig registrer hundretusenvis av fraktoppdrag over hele Europa.
Les også: