-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
London gjør det
Mens Oslo utreder elbusser, kjøper London dem. 51 BYD/ADL-enkeltdekkere i første omgang.

London har gått lenger enn å si null-utslipps. De har sagt nullutslipps, helelektriske busser. Som de skal befolke hele enkeltdekker-nettet sitt med innen 2020.
Første skritt er innkjøp av 51 busser som skal trafikkere mellom Waterloo og Victoria (linje 507 og 521 for dere som vet litt om London).
Bussene er spennende i seg selv, men nå er det ikke bare konseptet dette dreier seg om. For her har man egentlig gått til den britiske bussbyggeren ADL (Alexander Dennis Ltd) og fått dem til å koble seg opp mot noe elektrisk.
Bussfolk vil nikke gjenkjennende til de navnene som kommer derfra: Alexander, Dennis og Plaxton. Men her skal bussen hete ADL, og det er den modellen som heter Enviro 2000 som skal brukes. En 12-meter, ganske lett og med plass til 90 passasjerer.
Men i stedet for en Cummins ISBe motor, eller en MAN D0836 LOH 52, og en Allison eller Voith eller ZF-kasse, som i de 18.000 Enviroene ADL har solgt over hele verden, utstyres disse med kinesiske BYDs jern-fosfat-batterier og BYDs egen drivlinje.
Hele denne kontrakten er et ledd i det såkalte Go-Ahead London programmet - og åpenbart et forholdsvis betydelig ledd. Denne kontrakten er verdt 19 millioner pund.
Bussene skal være på plass når nye rutetider introduseres 27. august. Neste år!