-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volkswagen vil kjøpe resten av Navistar
Skal være villige til å bla opp 2,9 milliarder dollar for å sikre seg full kontroll over den amerikanske lastebilprodusenten, der Volkswagen fra før eier 16,76 prosent av aksjene.

Målet med å eventuelt kjøpe opp resten av Navistar International Corp. er å gjøre Volkswagens tungbildivisjon, Traton Group (MAN, Scania og Volkswagen Caminhões e Ônibus), til en global aktør – eller Global Champion, som konsernsjef Andreas Renschler liker å si.
I dag er det stort sett i Europa og Sør-Amerika at Traton Group har en betydelig posisjon.
Gruppen har i flere år forsøkt å ta en større andel i andre markeder, slik at de kan kjempe mot giganter som Daimler og Volvo på globalt nivå.
Nå melder altså flere medier, deriblant Automotive News, at Volkswagen Group har tilbudt aksjonærene i Navistar International Corp. å kjøpe resten av selskapet for 2,9 milliarder dollar.
Med det vil tyskerne i så fall sikre seg en solid fot innenfor det attraktive og enorme nordamerikanske lastebilmarkedet, hvor Daimlers Freightliner og Volvos Mack er store og lønnsomme. Volvo har dessuten en betydelig posisjon under sitt eget merkenavn, og lanserte i 2017 sin viktigste USA-nyhet på 20 år.
Navistar-selskapene produserer International-lastebiler, skolebusser, militærkjøretøy og motorer.