-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Snart el-kollektivtrafikk på vestkanten
Kinesiskbygde elbusser settes i drift i Rogaland i høst.
LYSPUNKT: Norge er en el-buss-sinke, kunne vi slå fast i en kommentar tidligere denne uken.
Helt mørkt er det likevel ikke.
De to batteribussene Boreal skal sette i drift i Stavanger eller omegn i høst leveres av nederlandske Ebusco.
Det vil si: De bygges av kinesiske Yingtong, men leveres med europeisk typegodkjenning fra Ebusco i Nederland.
Bildet viser bussen slik den ble vist og prøvd under bussmessen Busworld i Kortrijk i fjor høst.
Miljøorganisasjonen Zero har vært en samarbeidspartner i prosjektet, og Boreal har med seg tre andre strategiske partnere når bussene skal ut i vanlig trafikk – blant annet statlige Transnova.
Spesifikasjonene på bussene viser batterier på 242 kWh som skal kunne lades helt opp på 2 ½ time. Det skal være nok til en rekkevidde på inntil 250 km.
Bussene skal etter en testperiode settes i vanlig trafikk, og i følge Teknisk Ukeblad regner Boreal med åtte års drift og en årlig kjørelengde på 70.000 km.