-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Enkeltbestilling på 2000 elektriske busser
Og de første 1000 skal leveres innen utgangen av året.

KOLLEKTIV: Med det volumet har nok leseren allerede skjønt at det handler om Kina.
2000 langdistanse batteribusser tilsvarer omtrent tre ganger årsbehovet for alle typer busser i hele Norge.
Bestiller er ordfører Hongming Zhang i den østkinesiske byen Hangzhou. Og det er ikke bare busser han skal ha, men 1000 elektriske biler også.
Bakgrunnen er at byen, i likhet med andre store byer i Kina, har akutt behov for å forbedre luft og miljø.
Valgt leverandør ble kinesiske BYD (Build Your Dreams), antagelig den eneste produsenten som kan lever både busser og biler i det volumet. Og ikke minst på den tiden!
- BYD er antagelig eneste produsent med slik kapasitet. Vi er i ferd med å gjøre nødvendige grep for å levere 1000 busser og 500 biler innen utgangen av 2014, skriver Isbrand Ho, som er sjef for BYD Auto Europe, i en pressemelding
BYD planlegger nå å både investere i produksjonsfasiliteter og samarbeide med bussprodusenter i Europa. I sammenhengen kan det nevnes at de første BYD-bussene i USA rullet av samlebåndet i California i forrige uke.
Bildet viser for øvrig en BYD-buss i ordinær rutedrift i København.