-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
El-buss i Paris
Samtidig med klimatoppmøtet har franske Heuliez startet forsøk med en helelektrisk buss i Paris.
Heuliez er et gammelt fransk karosserimerke, også kjent for spennende sportsbiler, som etterhånden er blitt en del av CNH Industrial. En gruppe i Fiat Chrysler-sfæren som blant annet har Iveco i stallen.
Heuliez er fremdeles svært fransk, med hovedanlegget i Rorthais (kjør fra Paris, gjennom Le Mans mot den franske Atlanterhavskysten og du kommer dit). Derfra betjener man cirka en firedel av det franske bussmarkedet og i de siste årene har de vist seg overlegne på hybrid-drift.
I dag har Heuliez 400 hybridbusser i drift hjemme i Frankrike.
Men nå har man altså tatt skrittet videre og presenterte nettopp sin nye GX 337 ELEC. Det er en null-utslippskonstruksjon, med en elmotor på 175 kW som er utviklet spesielt for lav fart og hyppig start og stopp.
Den har kapasitet for et fullt dagskift, med lading over natten og forhåndsoppvarming i bussdepotet om vinteren. 12- meters bussen skal driftes av RATP, kollektivtransportansvarlig i den franske hovedstaden.
Se video her: