-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
El-buss i Paris
Samtidig med klimatoppmøtet har franske Heuliez startet forsøk med en helelektrisk buss i Paris.

Heuliez er et gammelt fransk karosserimerke, også kjent for spennende sportsbiler, som etterhånden er blitt en del av CNH Industrial. En gruppe i Fiat Chrysler-sfæren som blant annet har Iveco i stallen.
Heuliez er fremdeles svært fransk, med hovedanlegget i Rorthais (kjør fra Paris, gjennom Le Mans mot den franske Atlanterhavskysten og du kommer dit). Derfra betjener man cirka en firedel av det franske bussmarkedet og i de siste årene har de vist seg overlegne på hybrid-drift.
I dag har Heuliez 400 hybridbusser i drift hjemme i Frankrike.
Men nå har man altså tatt skrittet videre og presenterte nettopp sin nye GX 337 ELEC. Det er en null-utslippskonstruksjon, med en elmotor på 175 kW som er utviklet spesielt for lav fart og hyppig start og stopp.
Den har kapasitet for et fullt dagskift, med lading over natten og forhåndsoppvarming i bussdepotet om vinteren. 12- meters bussen skal driftes av RATP, kollektivtransportansvarlig i den franske hovedstaden.
Se video her: