-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Iveco-rekord i Norge
Iveco Bus har gjennomført sin største bussleveranse i Norge noensinne til Vy Buss AS, tidligere Nettbuss AS.

I alt er det snakk om 217 rute- og forstadsbusser fordelt på tre forskjellige typer. De første bussene har vært i drift fra 30. juni.
Bussene skal trafikkere både Øvre og Nedre Romerike.
På Øvre Romerike har de stasjoneringssted på Eidsvoll, Årnes, Maura, Gardermoen og Ask.
På Nedre Romerike har de nye bussene tilholdssted på Bjørkelangen, Hemnes, Trøgstad, Rømskog og Enebakk. Bussanbudet har en varighet på 8 år med mulighet til forlengelse 1+1+1 år.
Alle bussene er av typen Iveco Crossway, men er i tre forskjellige utførelser. Den største andelen, 110 enheter, er i utførelsen Crossway LE Line laventré klasse 2 i 14,5 meters lengde og med tre aksler (6x2). Disse bussene har 57 sitteplasser og 52 ståplasser og er utstyrt med en Cursor 9-motor på 360 hk.
Ordren inneholder også 67 to-akslede Crossway LE Line laventré klasse 2 på 12,1 meters lengde og Tector 7-motor på 320 hk. Disse bussene har 45 sitteplasser og plass for 39 stående.
De siste 40 bussene er i utførelsen Crossway NF Line klasse 2. Dette er to-akslede busser med normalhøyt gulv i 13,0 meters lengde og med Tector 7-motor på 320 hk. Disse bussene har 49 sitteplasser og 29 ståplasser.
Begge motorvariantene i bussene til Vy buss er fabrikkgodkjent for drift med 100% HVO (hydrert vegetabilsk olje).
Bussene er ifølge leverandøren godt utstyrt. Alt etter hvor de skal kjøre, har noen av dem sandstrøere som kan komme godt med på glatte vinterveier.
Alle bussene har dessuten et nytt og forbedret billettsystem, og de har store TFT-skjermer som gir aktuell informasjon til passasjerene. Passasjerene nyter også godt av USB-uttak for lading av mobiltelefoner.
Et spesielt trekk ved bussene er lys-baren på taket for å gi bedre fjernlys. Mange av bussene vil kjøre i områder med lite vegbelysning, og godt fjernlys bidrar til økt sikkerhet.
Iveco Bus har for øvrig også levert ti elektriske Heuliez leddbusser til Trondheim.